کد خبر: 384543
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۰۹:۲۸:۳۰
| |

ناگفته‌های زندگی زن یک سیاستمدار در کاخ سفید

کتاب خودزندگینامه‌ «میشل اوباما» با ترجمه‌ سهیلا ناصری از سوی انتشارات خط و طرح منتشر شد.

ناگفته‌های زندگی زن یک سیاستمدار در کاخ سفید
کد خبر: 384543
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۰۹:۲۸:۳۰

اعتمادآنلاین| کتاب «میشل اوباما» که عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال آمریکا را نصیب خود کرد، زندگی شخصی همسر اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا را قبل و بعد از ورود به کاخ سفید روایت می‌کند. نثر ساده و صمیمی نویسنده سعی دارد بیشتر به زندگی شخصی و خانوادگی او بپردازد تا طرح مسایل و دیدگاه‌های سیاسی او.

میشل اوباما در بخشی از کتاب می‌نویسد: «من یک آدم معمولی هستم که در سفری فوق‌العاده قرار گرفت. در بازگویی داستانم، امیدوارم بتوانم به ایجاد فضایی برای داستان‌ها و صداهای دیگر کمک کنم... اگر داستان منحصر به فرد خودمان را بپذیریم و به آن افتخار کنیم و اگر خودِ واقعی‌مان باشیم، می‌توانیم خودمان را قوی و قدرتمند سازیم. در اینکه حاضر باشیم دیگران را بشناسیم و حرف‌هایشان را بشنویم زیبایی و عظمتی وجود دارد. از نظر من، اینگونه است که ما تحول پیدا می‌کنیم.»

کتاب «میشل اوباما» با ترجمه‌ سهیلا ناصری و ویراستاری امیر تخت‌روانچی در 626 صفحه، مصور و با قیمت 85 هزار تومان از سوی انتشارات خط و طرح روانه‌ بازار نشر شده است.

سهیلا ناصری، مترجم درباره‌ علت ترجمه‌ این کتاب می‌گوید: «برخی تشابهاتی که در زندگی همسران دیپلمات‌ها و سیاستمداران، البته در مقیاس‌های متفاوت، وجود دارد باعث شد من بتوانم با برخی جنبه‌های زندگی فردی نویسنده بیشتر ارتباط برقرار کنم.»

منبع: ایبنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها