کد خبر: 384582
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۳:۴۱
| |

صعود افسانه به دیدار رده‌بندی کاراته وان امارات

کاتاروی کشورمان به دیدار رده‌بندی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 راه یافت.

صعود افسانه به دیدار رده‌بندی کاراته وان امارات
کد خبر: 384582
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۳:۴۱

اعتمادآنلاین| دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان 2020 از صبح امروز (جمعه) در دبی امارات آغاز شد و مهسا افسانه در کاتای انفرادی بانوان به دیدار رده‌بندی صعود کرد.

افسانه در این مسابقات ابتدا در دور اول و در گروه یک با کاتاروهایی از اسپانیا، ایتالیا، تایلند، مقدونیه، بلاروس، اسلواکی، انگلیس، کانادا و آلمان به رقابت پرداخت و با کسب 23.84 امتیاز به‌عنوان نفر نخست به مرحله بعد صعود کرد.

او در دور دوم نیز با کاتاروهایی از ایتالیا، اسپانیا، کانادا، چک، نیوزیلند، آمریکا و چین تایپه همگروه بود و موفق شد با کسب امتیاز 23.52 به‌عنوان نفر سوم به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

کاتاروی کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز به رقابت با نمایندگان نیوزیلند، آمریکا و چین تایپه پرداخت و با کسب امتیاز 24.72 امتیاز به عنوان نفر سوم به دیدار رده‌بندی صعود کرد. افسانه برای کسب نشان برنز روز یکشنبه به مصاف گریس لائومو از هنگ‌کنگ خواهد رفت.

فاطمه صادقی دیگر کاتاروی کشورمان ابتدا در دور نخست و در گروه چهارم به رقابت با نمایندگان ایتالیا، اسلواکی، مراکش، ترکیه، آمریکا، ویتنام، چک و اسپانیا پرداخت و با کسب امتیاز 23.82 به عنوان نفر چهارم به دور بعد صعود کرد.

او در مرحله دوم با کاتاروهای از ایتالیا، مراکش، هنگ‌کنگ، اسپانیا، ترکیه ، اسلواکی و نگین باقری از ایران پیکار کرد و با کسب امتیاز 24.26 به عنوان نفر چهارم به نیمه‌نهایی رسید، اما در این مرحله در مصاف با کاتاروهای اسپانیا، هنگ‌کنگ و ترکیه با کسب امتیاز 25.08 چهارم شد و از دور مسابقات کنار رفت.

نگین باقری نیز پس از کسب امتیاز 23.76 امتیاز در دور نخست، در دور دوم با کسب امتیاز 22.08 در جایگاه هفتم قرار گرفت و از دور مسابقات کنار رفت.

کاراته وان امارات با حضور 571 کاراتهکا از 85 کشور جهان به مدت سه روز در دبی امارات برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها