رئیس فدراسیون تیراندازی:

50 درصد از پاداش وزیری پرداخت شده است

غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی ابراز امیدواری کرد، اسماعیل عبادی در دوران سرمربیگری‌اش مانند دوره ورزشکاری و قهرمانی خود موفق باشد.

50 درصد از پاداش وزیری پرداخت شده است
کد خبر: 384584
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۱:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شعبانی‌بهار درباره پرداخت پاداش به کمانداران المپیکی اظهار داشت: برای کسب سهمیه فدراسیون 50 میلیون تومان به‌عنوان کمک و 60 میلیون هم وزارت ورزش پرداخت می‌کند. با توجه به اینکه سهمیه کسب شده به نام ایران است، براساس مصوبه ستاد عالی بازی‌ها فعلاً 50 درصد از پاداش وزارت ورزش به میلاد وزیری پرداخت شده و 50 درصد دیگر به میلاد وزیری یا نفر اعزامی به المپیک پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: فدراسیون 50 میلیون تومان برای کمک به ورزشکار المپیکی در نظر گرفته است که 50 درصد پرداخت شده و مابقی در مرحله دوم پرداخت خواهد شد. این مبلغ کمک است، نه پاداش و ورزشکار می‌تواند کمان بخرد و می‌تواند نخرد. البته وزیری اعلام کرد که این مبلغ به صورت نقدی به او پرداخت شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تأکید کرد: در آلمان اگر انفرادی سهمیه بگیریم، به هر نفر 50 میلیون تومان و هزار یورو پرداخت می‌شود و اگر تیمی به سهمیه برسیم به هر نفر 60 میلیون و هزار یورو پای سکو پرداخت خواهد شد. در المپیک نیز هر کمانداری روی سکو قرار بگیرد، 200 میلیون تومان و دو هزار یورو پاداش دریافت خواهد کرد.

شعبانی‌بهار درباره اینکه تیراندازی با کمان اولین فدراسیونی است که پاداش المپیکی ورزشکاران خود را پرداخت کرده است، گفت: به محض اینکه وزارت ورزش پاداش المپیکی‌ها را پرداخت کرد، فردای آن روز پاداش میلاد وزیری و میررحیمی به‌عنوان سرمربی را پرداخت کردیم.

وی در مورد شرایط کمانداران برای حضور در مسابقات جهانی آلمان و شانس کسب سهمیه المپیک‌ در این مسابقات عنوان کرد: بعد از کسب سهمیه در تایلند، دو مرحله اردو در امیدیه و کیش برگزار شده و مرحله بعدی اردو نیز از هفته آینده آغاز می‌شود. اواسط اسفند ماه تیم ریکرو به کاپ آسیایی تایلند اعزام می‌شود. در سال آینده تیم راهی کاپ جهانی چین می‌شود و اردویی نیز در چین خواهد داشت.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان درباره حضور اسماعیل عبادی به‌عنوان سرمربی تیم کامپوند، یادآور شد: عبادی یکی از کمانداران باسابقه است و با توجه به اینکه هدف‌گذاری ما بازی‌های آسیایی 2022 است، تصمیم گرفتیم هدایت تیم کامپوند را به این قهرمان واگذار کنیم و امیدواریم دوران سرمربیگری عبادی مانند دوره ورزشکاری‌اش باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها