شاهرخ بیانی:

رفتن استراماچونی، زمان زیادی از استقلال گرفت

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال آسیب‌دیدگی بازیکنان این تیم را به خاطر اتفاقات نیم‌فصل و عدم بدنسازی مناسب در آن مقطع دانست.

رفتن استراماچونی، زمان زیادی از استقلال گرفت
کد خبر: 384602
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۱:۴۲:۱۱

اعتمادآنلاین| شاهرخ بیانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: استقلال شرایط خوبی داشت، اما مصدومیت بازیکنان وضعیت را بد کرده است. وقتی تیمی این همه بازیکن آسیب‌دیده دارد، به مشکل می‌خورد. متأسفانه استقلال زمان زیادی را به خاطر رفتن استراماچونی از دست داد و فرصت کافی برای بدنسازی در تعطیلات نیم‌فصل را نداشتند.


وی افزود: وقتی تیمی بدنسازی نکند، برای سرمربی سخت است که تیمش را سرحال نگه دارد. بازیکنان استقلال یک به یک در حال مصدوم شدن هستند که این مسئله به خاطر عدم بدنسازی در نیم‌فصل بوده است. وقتی سرمربی می‌آید، نفرات فنی خودش را همراه دارد و وقتی قصد ترک تیم را می‌کند، همه با او می‌روند. مجیدی هم تجربه نداشت و کسی نبود مربی بدنساز تیم شود. از طرفی، استقلال سه بازی بدون سرمربی بازی کرد و چندین جلسه تمرینی را به خاطر برف و نداشتن زمین، از دست داد. بازیکنان هم ریکاوری خوبی نکرده بودند. مشخص است بازیکنان با این شرایط، دچار مصدومیت می‌شوند.


پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: دیاباته مصدوم است، قائدی آسیب دیده، دو مدافع تیم از مدت‌ها قبل مصدوم هستند و نفراتی مثل فرشید اسماعیلی نیز از ترکیب به دور هستند. وقتی تیمی شش هفت بازیکن مصدوم دارد، یک جای کارش ایراد دارد. اگر وریا غفوری مصدوم شود، چه کسی باید جای او بازی کند؟ طرفداران، بازیکنان فعلی و پیشکسوتان تیم‌شان را دوست دارند که برای آن دل می‌سوزانند. این زمان‌هاست که مدیریت در استقلال به چشم می‌آید.‌ای کاش مدیریت باشگاه فکری برای شرایط این روز‌های تیم می‌کرد. استقلال بازی‌های سختی در پیش دارد، اما دو مهاجم اصلی‌مان را از دست داده‌ایم. اگر برانکو در پرسپولیس با 13 یا 14 بازیکن قهرمان می‌شد، به خاطر این بود که بدنسازی خوبی می‌کردند. استقلال بیش از هر زمان دیگری، نیاز به بدنسازی خوب دارد.


بیانی درباره شانس استقلال برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: تیم‌های حاضر در گروه استقلال قوی نیستند و تیم باید صعود کند، اما مشکل اصلی مصدومیت بازیکنان دست کار فنی را بسته است. در کل امیدوارم تیم مجیدی موفق باشد و در دیدار‌های آینده نتایج خوبی در لیگ و آسیا کسب کند. هواداران این تیم را دوست دارند و حیف است که نتیجه نگیرد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها