کد خبر: 384712
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۶:۰۵:۲۷
| |

رقابت‌های کاراته وان امارات:

تلاش عسگری و بهمنیار برای کسب برنز/ آسیابری حذف شد

در ادامه مسابقات کاراته وان امارات، بهمن عسگری با شکست در دیدار نیمه‌نهایی از حضور در دیدار نهایی بازماند.

تلاش عسگری و بهمنیار برای کسب برنز/ آسیابری حذف شد
کد خبر: 384712
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۶:۰۵:۲۷

اعتمادآنلاین| دومین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان 2020 از صبح امروز (جمعه) در دبی امارات آغاز شد و بهمن عسگری و سارا بهمنیار به دیدار رده‌بندی صعود کردند تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به روی تاتامی بروند.

در رقابت‌های وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری در دور اول با نتیجه یک بر صفر از سد روسلان سیماخانبت از قزاقستان به برتری دست یافت و در ادامه با نتیجه 2 بر صفر مقابل خوزه والدویا از پرو پیروز شد.

عسگری در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر صفر مقابل جو کلاور از انگلیس پیروز شد تا به دیدار نیمه‌نهایی صعود کند. او در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر مغلوب رافائل آقایف، قهرمان پرآوازه آذربایجانی شد تا روز بکشنبه برای کسب نشان برنز به روی تاتامی برود.

علی اصغر آسیابری دیگر نماینده کشورمان در این وزن ابتدا با نتیجه 2 بر یک مقابل ارن آکورت از ترکیه به برتری دست یافت، اما در دور دوم با نتیجه 10 بر یک مغلوب استانیسلاو هورنا از اوکراین شد. با شکست هورنا در ادامه مسابقات مقابل لوئیجی بوسا از ایتالیا، آسیابری از ادامه مسابقات کنار رفت.

در رقابت‌های وزن 50- کیلوگرم، سارا بهمنیار که در دور اول با نتیجه 5 بر 3 مغلوب نادیا گومز از اسپانیا شده بود، در جدول شانس مجدد ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سد آسیا آگوس از ایتالیا گذشت.

بهمنیار در دور دوم جدول شانس مجدد نیز با نتیجه 3 بر یک از سد سارا هوبریخ از آلمان گذشت تا روز یکشنبه برای کسب نشان برنز به روی تاتامی برود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها