استاندار خراسان رضوی:

در صورت تفویض اختیارات به استان متعهد و پاسخگو خواهیم بود

استاندار خراسان رضوی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داده‌اند تا مقررات موجود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصلاح و روند بروکراسی اداری در این سازمان بهبود یابد همچنین وعده دادند تا خراسان رضوی به عنوان یک داوطلب دارای اختیارات استانی در زمینه صادرات و تجارت شود. اگر تفویض اختیار به استان صورت پذیرد متعهد و پاسخگو خواهیم بود.

در صورت تفویض اختیارات به استان متعهد و پاسخگو خواهیم بود
کد خبر: 384721
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۵ ۱۸:۱۱:۰۹

اعتمادآنلاین| استاندار خراسان رضوی گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قول داده‌اند تا مقررات موجود در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصلاح و روند بروکراسی اداری در این سازمان بهبود یابد همچنین وعده دادند تا خراسان رضوی به عنوان یک داوطلب دارای اختیارات استانی در زمینه صادرات و تجارت شود. اگر تفویض اختیار به استان صورت پذیرد متعهد و پاسخگو خواهیم بود.

علیرضا رزم حسنینی در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استانی و ملی که در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار شد افزود: راهبرد ما در استان خراسان رضوی یک راهبرد اقتصادی است و هدف ما رسیدن به عدد 5 میلیارد دلار است و در کنار این سیاست دیگر ما تعامل هرچه بیشتر با کشورهای همسایه است.

وی تاکید کرد:بحث کارت‌های طلایی، نقره‌ای و برنز را نیز با وزیر درمیان گذاشته ایم که در اختیار تجار و صادرکنندگان قرار میگیرد که یکی از خدمات معنوی این کارت ها این است که برای ملاقات با استاندار و امام جمعه نیاز به انتظار ندارند یا اگر مشکل قضایی برایشان پیش بیاید بتوانند از شرایط ویژه برای ارتباط با مسئولین دادگستری استان استفاده کنند.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: باید تکریم واقعی از کارآفرینان و صادرکنندگان صورت گیرد چراکه این دغدغه اصلی رهبر انقلاب است، بدون شک کسی که برای صنعت کشور و اقتصاد آن تلاش می‌کند مجاهد واقعی است.

وی بیان کرد: امیدوارم وزیر صنعت،معدن و تجارت در 15 اسفندماه جاری برای بازدید از 110 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری در این استان حضور پیدا کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها