جلال میرزایی نماینده ایلام:

حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر به طمع می‌اندازد

نماینده مردم ایلام در مجلس تاکید کرد: هر چه حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرشورتر و آگاهانه‌تر باشد به انتخاب صحیح کمک می‌کند و مجلسی که با پشتوانه قوی رأی مردمی تشکیل شود طبعا در حوزه تقنین و نظارت با قدرت بیشتری عمل می‌کند.

حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر به طمع می‌اندازد
کد خبر: 384895
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۴:۲۹:۴۲

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی حق شهروندی مردم است و مردم با استفاده از این حق خود سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در 4 سال آینده در حوزه قانون‌گذاری مشخص می‌کنند.

وی افزود: مردم نباید از این حق مسلم خود چشم‌پوشی کنند؛ چراکه در صورت عدم مشارکت در انتخابات و چشم‌پوشی از این حق مسلم‌شان، عده‌ای دیگر با استفاده از این رأی شرایط دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رقم خواهند زد.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: هر چه حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرشورتر و آگاهانه‌تر باشد به انتخاب صحیح کمک می‌کند و مجلسی که با پشتوانه قوی رأی مردمی تشکیل شود طبعا در حوزه تقنین و نظارت با قدرت بیشتری عمل می‌کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات است که مجلسی قوی تشکیل می‌شود و حضور پرشور و رأی آگاهانه مردم موجب تشکیل مجلسی کارآمد و قوی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات موجب بروز مشکلات برای کشور می‌شود و حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اعمال فشار بیشتر تشویق می‌کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: خیلی‌ها طی سال‌های گذشته تلاش کردند تا با اعمال تحریم‌های اقتصادی موجبات نارضایتی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کنند. اینها به دنبال ایجاد نارضایتی و سوءاستفاده‌های خود از این نارضایتی‌ها هستند و حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر به طمع می‌اندازد و باعث تشدید مشکلات می‌شود.

میرزایی در پایان گفت: به مردم حق می‌دهم از وضعیت موجود انتقاد داشته باشند اما انتظار این است که از حق رأی‌شان در انتخابات استفاده کنند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها