اپراتور اول موبایل ایران پیشتاز در مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت اجتماعی موضوعی است که اغلب شرکت‌ها باید به آن توجه داشته باشند و با نگاهی به سابقه همراه اول می‌توان متوجه شد که اپراتور برتر کشور در این زمینه گام‌های بسیار بلندی برداشته و یکی از برترین‌ها در این زمینه است. همراه موبایلستان باشید.

اپراتور اول موبایل ایران پیشتاز در مسئولیت های اجتماعی
کد خبر: 384927
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۵:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مسئولیت اجتماعی موضوعی است که اغلب شرکت‌ها باید به آن توجه داشته باشند و با نگاهی به سابقه همراه اول می‌توان متوجه شد که اپراتور برتر کشور در این زمینه گام‌های بسیار بلندی برداشته و یکی از برترین‌ها در این زمینه است. همراه موبایلستان باشید.

در دنیای فعلی اغلب شرکت‌ها و مخصوصا کمپانی‌های بزرگ در کنار جنبه اقتصادی و فعالیت تجاری خود نگاهی نیز روی مسئولیت اجتماعی دارند و در تلاش هستند تا از طریق خدمات مستقیم و غیرمستقیم خود اقداماتی در جهت بهبود شرایط مردم و جامعه انجام دهند. این موضوع در ایران هم دیده می‌شود و اغلب در زمان‌های خاص نظیر سیل و زلزله و شرایط مشابه شاهد اخبار گوناگونی هستیم که برخی از شرکت‌ها و سازمان‌ها نسبت به انجام کمک‌هایی اقدام کرده‌اند.


اما با نگاهی کلی به این موضوع می‌توان متوجه شد که اپراتور اول کشور یا همان همراه اول در این زمینه اقدامات چشمگیر و بسیار وسعی داشته است. با نگاهی به سابقه همراه اول در این خصوص می‌توان به سادگی متوجه شد که اپراتور اول عملکرد درخشانی را در زمینه مسئولیت اجتماعی از خود نشان داده و یک الگوی بسیار خوب در این زمینه به حساب می‌آید.

با مراجعه به وب‌سایت همراه اول و گشتی کوتاه در اتاق خبر این سازمان می‌توان به خوبی متوجه شد که اولین اپراتور کشور که حدود ربع قرن تجربه خدمت رسانی دارد، تمام تلاش خود را می‌کند تا در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز مقام برتر بودن را حفظ کند. اقداماتی نظیر کمک به مردم مناطق سیل‌زده، حمایت از تیم‌های ورزشی و نمایشگاه‌ها، ارسال کمک‌های غیرنقدی به افراد آسیب دیده و بسیاری از این قبیل موارد نمونه‌هایی هستند که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. مقالات مرتبطی که در قسمت بالای این مطلب قرار داده شده، نمونه‌هایی از همین جنس هستند.

البته سایر اپراتور‌ها و همچنین شرکت‌ها نیز باید از اقدامات اجتماعی همراه اول الگو بگیرند و گام‌های بلندی همچون همراه اول در این زمینه بردارند. زیراکه چنین اقداماتی می‌توانند کمک بزرگی برای رفع نیاز افراد جامعه باشند.

همان‌طور که در این مقاله از موبایلستان مطالعه کردید، همراه اول یکی از برترین شرکت‌ها در ایران است که در زمینه مسئولیت اجتماعی گام‌های بلندی بر می‌دارد. شما عملکرد این سازمان را چگونه ارزیابی می‌کنید و چه پیشنهاداتی برای سایر سازمان ها دارید؟ نظرات خود را از طریق بخش دیدگاه‌ها با ما و کاربران موبایلستان در میان بگذارید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها