کد خبر: 384941
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۵:۵۷:۵۴
| |

آغاز تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در «سینما شهر قصه»

بابک کریمی در اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر، نمایش «الویرا 2020» را درباره بازیگری روی صحنه می‌برد.

آغاز تئاتر بابک کریمی و ادای دین به پدرش در «سینما شهر قصه»
کد خبر: 384941
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۵:۵۷:۵۴

اعتمادآنلاین| این بازیگر سینما که پیش‌تر چند حضور تئاتری با اجرای نمایشنامه‌خوانی یا بازی در نمایش‌هایی همچون «بازرس هاند واقعی» به کارگردانی بورژین عبدالرزاقی و «بازگشت پسر نافرمان» به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی علی راضی را در کارنامه خود داشته از فردا (27 بهمن‌ماه) نمایشی را به کارگردانی خود در کارگاه نمایش تئاتر شهر اجرا می‌کند.

پوستر تئاتر «الویرا 2020» به طراحی و کارگردانی بابک کریمی که اقتباسی از «الویرا 1940» است نیز منتشر شده و بابک کریمی، مهدخت مولائی، آریا تقی پوریان و علیرضا مجیدی بازیگران آن هستند.

کریمی که به تازگی فیلم «سینما شهر قصه» را در جشنواره فیلم فجر داشت و برای آن نامزد دریافت جایزه شده بود، می‌گوید: بازی‌ام در این فیلم ادای دین به پدرم بود و اولین‌بار بود که در ایران نقشی کمدی بازی می‌کردم.

او اضافه می‌کند: موضوع نمایش«الویرا 2020» درباره بازیگری است که متنی را تمرین می‌کند و این انتخاب هم به این دلیل بود که یک‌سری سوءتفاهم‌ پیش آمده و هجوم جوان‌هایی که به بازیگری علاقه‌مند هستند به شکلی است که معلوم است بازیگری را آسان گرفته‌اند.

«الویرا 1940» را بریژیت ژاک به نگارش درآورده و برگردان فارسی آن توسط بابک کریمی، علی شمس و پریسا نظری صورت گرفته است.

«الویرا 2020» از 27 بهمن‌ماه، ساعت 18 در کارگاه نمایش تئاتر شهر بر روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: مجری طرح: ایلیا شمس، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: الهه برادران، طراح لباس: مسیحا اصلانی، عکاس: شاهین آزما، دستیار دوم کارگردان: مرجان پورمحمودی، روابط عمومی: سارا حدادی، مشاور رسانه‌ای: آیدا اورنگ.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها