کد خبر: 384943
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۶:۰۵:۲۲
| |

عرضه کنندگان خودرو ملزم به ایفای تعهدات خود می‌باشند

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت در ارتباط با آخرین پیگیریهای انجام شده پیرامون پرونده شرکت صنعت خودرو آذربایجان(آذویکو) بیان کرد : با توجه به ارجاع پرونده شرکت بدلیل عدم ایفای تعهدات به سازمان تعزیرات حکومتی و نظر به آخرین پیگیری های انجام شده مراتب از طریق شعبه 64 تعزیرات حکومتی استان تهران نیز در حال رسیدگی و تعیین تکلیف می باشد.

عرضه کنندگان خودرو ملزم به ایفای تعهدات خود می‌باشند
کد خبر: 384943
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۶:۰۵:۲۲

اعتمادآنلاین| وحید منایی در ادامه افزود: در این ارتباط با توجه به وجود حدود 746 دستگاه خودروی ناقص کف کارخانه شرکت، مقرر گردید شرکت صنعت خودرو آذربایجان تحت نظارت شعبه مذکور نسبت به تکمیل و واگذاری آن بر اساس تاریخ اولویت ثبت نام و تحویل این خودروها به خریداران مرتبط اقدام کنند.


وی ادامه داد: ضمنا تا این تاریخ شرکت مذکور با تعدادی از مشتریان توافق نموده و اصل و سود مبالغ پرداختی را به مشتریان عودت داده و برخی از پرونده ها نیز از طریق محاکم قضایی تعیین تکلیف شده است.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت متذکر شد: با توجه به تعهدات باقیمانده، شرکت مکلف گردیده نسبت به ارائه راهکارهایی از قبیل تحویل خودروی جایگزین و همچنین توافق با سایرمشتریان برای عودت اصل و سود وجوه به ایشان اقدام نماید.

منایی تاکید کرد : قطعا سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حدود وظائف قانونی خود تا ایفای آخرین تعهد باقی مانده در خصوص تمامی شرکت های عرضه کننده پیگیری لازم را انجام خواهد داد و شرکت های مربوطه نیز در این ارتباط مکلف به رعایت آئین نامه‌ها و ضوابط ابلاغی مرتبط می باشند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها