کد خبر: 384973
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۳۸:۰۳
| |

سرمربی تیم فوتبال زنان سیرجان:

وچان کردستان به تاکتیک ما باخت

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان گفت: دیدار با وچان کردستان پایاپای بود و در هفته‌های گذشته تمامی بازی‌های آنان را آنالیز کردیم و می‌دانستیم که برنامه‌های تاکتیکی کردستان چیست. با تکنیک خوب بازیکنانم باخت دور رفت را جبران کردیم.

وچان کردستان به تاکتیک ما باخت
کد خبر: 384973
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۳۸:۰۳

اعتمادآنلاین| مریم جهان نجاتی درخصوص برتری پرگل این تیم برابر وچان کردستان اظهار داشت: روز گذشته بازی خیلی خوب و پایاپایی برابر کردستان داشتیم. تمام دقایق بازی حمله روی دروازه 2 طرف بود. در هفته گذشته تمامی بازی‌های بازیکنان کردستان را آنالیز کردیم و می‌دانستیم که برنامه‌های تاکتیکی آنان چیست و با حاضر شدیم و خدا را شکر با درخشش «افسانه چتری‌نور» و «شبنم بهشت» موفق شدیم این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهیم.

وی افزود: کردستان از کادر فنی خوب و بازیکنان عالی تشکیل شده و بازی خوبی را ارایه کرد. باخت ما در دور رفت برابر وچان یک اتفاق بود زیرا از یک ضربه کرنر گل خوردیم. همچنین از خوش شانسی بچه‌های کردستان بود که «افسانه چتری‌نور» را در آن بازی نداشتیم و می‌دانستم، می‌توانیم در دور برگشت، نتیجه دور رفت را جبران کنیم. همچنین در دیدار هفته گذشته برابر کردستان یکی از بازیکنان ترکیب اصلی تیم بدلیل محرومیت حضور نداشت اما بازیکن جایگزین، نقش خود را به خوبی ایفا کرد. با توجه به اینکه از قبل برنامه تیم کردستان را می‌دانستیم به صورت کامل جلوی حمله‌های آنان و راه‌های نفوذ این تیم را بستیم.

سرمربی تیم فوتبال زنان سیرجان ادامه داد: تیم ما در دور رفت دچار یک سری بدشانسی‌هایی شد که شاید هیچ وقت دیگر برای ما پیش نیاید. گل‌های عجیب و غریب در دقایق بعد بازی، مصدومیت فوروارد و محرومیت بازیکنان ما باعث شد تا امتیازات لازم را بدست نیاوریم. در دور برگشت بدنبال این بودیم که نشان دهیم دختران سیرجان حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند اما متاسفانه بدشانسی‌ها، سبب شکست تیم سیرجان شد. در نیم فصل دوم به بازیکنانم گفتم که ما محکوم به برد پرگل در کردستان هستیم تا خودمان را نشان دهیم و اعلام کنیم که این جایگاه سومی شایسته تیم ما نبوده است. درخشش «عارفه سیدکاظمی» در این بازی خیلی به برد ما کمک کرد. تیم شهرداری سیرجان با پیروزی سه بر یک سپاهان و سه بر صفر کردستان ثابت کرد که چیزی از جایگاه دومی کم نداریم و اگر با تجربه‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم یک خیز خوب برای قهرمانی برداریم.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای سخت ما برابر شهرداری بم، سپاهان و کردستان تمام شده و از اینک با تیم‌های پایین جدول بازی می‌کنیم. رسیدن به صدر جدول سخت است اما در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست. شهرداری بم تیم خوبی است که سال‌های متوالی با بازیکنان پر مهره قهرمان می‌شود و امتیاز را به راحتی از دست نمی‌دهد.

جهان نجاتی اضافه کرد: تیم شهرداری سیرجان با «مریم جهان نجاتی» رسالت خود را برای لیگ فوتبال زنان ایران انجام داده و چند بازیکن جدید به تیم‌های ملی معرفی کرد. «هستی فرزونده» پدیده لیگ برتر فوتبال ایران است. امیدوارم هر تیمی بتواند یک یا 2 نوجوان را به فوتبال ایران معرفی کند.

وی یادآور شد: سازمان لیگ باید مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان فصل آینده را هر چه سریعتر آغاز و از تابستان این مسابقات را شروع کند و نگذارد به فصل پاییز برسد. گرچه امسال با توجه به اینکه مسابقات در زمان خوبی تمام می‌شود امیدوارم زمان خوبی برای آغاز مسابقات لیگ تعیین کنند.

سرمربی تیم شهرداری سیرجان در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم در فصل بعدی تغییراتی خواهد داشت، گفت: ما تیم خیلی جوانی داریم و منتظریم تا کسب تجربه کنند. حفظ شاکله اصلی تیم در دستور کار ما است اما برای فصل جدید 2 بازیکن اضافه می‌کنیم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها