کد خبر: 384988
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۵۷:۰۰
| |

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه:

پرونده شهادت سردار سلیمانی با همکاری وزارت خارجه پیگیری می‌شود/ از قاتلان انتقام می‌گیریم

رئیس قوه قضاییه گفت: یقین داریم به پاکی خون شهید سلیمانی انتقام از قاتلان این شهید به خصوص آمریکایی‌ها گرفته خواهد شد.

پرونده شهادت سردار سلیمانی با همکاری وزارت خارجه پیگیری می‌شود/ از قاتلان انتقام می‌گیریم
کد خبر: 384988
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۸:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| صبح امروز سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه برای شرکت در مراسم چهلم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با استقبال سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان، فدایی استاندار و موحد رئیس کل دادگستری کرمان و جمعی از مسئولین استانی وارد فرودگاه کرمان شد.

رئیسی در بدو ورود به فرودگاه کرمان گفت: عرض تسلیت دارم به مردم شهید پرور کرمان و توفیقی است برای بنده و همکارانم که در مراسم چهلم سردار سلیمانی شرکت کنیم.

وی افزود: به مردم کرمان عرض تبریک و تسلیت داریم برای تربیت چنین فرزند شایسته ای زیرا مردم کرمان فرزندی پرورش دادند که نه تنها افتخاری برای ایران بلکه افتخاری برای جهان اسلام است.

رئیس قوه قضائیه ضمن برشمردن برنامه حضور خود در استان گفت: ضمن شرکت در مراسم چهلم سردار سلیمانی؛ نشستی با مسئولان عالی قضایی و مدیران عالی استان، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار کرمان خواهیم داشت که از نزدیک بتوانیم مسائل مربوط به استان کرمان را پیگیری کنیم.

رئیسی افزود: بخشی از مسائل را در استان تصمیم گیری و بخشی را در مرکز دنبال خواهیم کرد.

وی با اشاره موج نفرت جهانی نسبت به آمریکا بعد از شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: توجه جهان نسبت به سلحشوری این شهید بزرگوار و شخصیتی که نماد مبارزه با تروریسم در دنیا بود بیش از گذشته جلب شده است.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: به تعبیر بزرگان به واسطه شهادت این شهید سرافزار قیامتی برپا شده که نگاهها و دلها به برکت خون شهید سلیمانی متوجه به دین، انقلاب و ارزشها شده و این فرصت بسیار مهمی برای پیشرفت اهداف بلند سردار سلیمانی است.

رئیسی با تاکید بر پیگیری قضایی شهادت سرداران مقاومت عنوان کرد: مسئولان قضایی در جمهوری اسلامی و مسئولان عالی قضایی در عراق با همکاری معاونت بین الملل قوه قضائیه و وزارت امور خارجه در حال پیگیری ابعاد قضایی ماجرا هستند و پرونده ای در دادسرای تهران برای پیگیری بین المللی شهادت سردار سلیمانی و همراهان ایشان تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما کار را مجدانه دنبال خواهیم کرد و یقین داریم که پاکی و طهارت خون شهید سلیمانی باعث خواهد شد که انتقام از قاتلان ایشان گرفته شود؛ بنده تردید ندارم انتقام خون این شهید که متصل به خون مطهر اباعبدالله الحسین (ع) است گرفته خواهد شد.


منبع: دانا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها