کد خبر: 384995
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۷:۳۵:۰۰
| |

4 خوراکی که نمی‌گذارند پیر شوید!

خوراکی‌های مختلفی در جهان وجود دارند که می‌توانند با روند پیری شما مبارزه کنند اما بین همه این خوراکی‌ها، سه خوراکی وجود دارند که بیش از سایر خوراکی‌ها در روند سلامتی شما نقش دارند.

4 خوراکی که نمی‌گذارند پیر شوید!
کد خبر: 384995
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۰۷:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جهان خوراکی‌ها سرشار از زیبایی‌ها و طعم‌های شگفت‌انگیز است. در این میان برخی خوراکی‌ها نقشی پررنگ در مبارزه با پیری افراد ایفا می‌کنند:

انگور

آنتی‌اکسیدان‌ها و سایر پلی فنول‌های موجود در انگورها سلامت قلب را تضمین می کنند و نقشی پررنگ در کند شدن پیری دارند. مطالعات اولیه حاکی است که پلی فنول های انگور ممکن است به سلامت مغز، سلامت روده بزرگ، سلامت چشم و... کمک کند.پلی فنول‌ها در هر قسمت از انگور- پوست، گوشت، و دانه ها و در انواع انگورها از جمله قرمز، سبز و سیاه یافت می شوند.

آووکادو

آووکادو سرشار از اسیدهای چرب اشباع نشده است و این یک چیز خوب است. آووکادو حاوی چربی‌های ضدالتهابی است که به مرطوب شدن پوست ما، به تأخیر انداختن چین و چروک ها و محافظت از افراد در برابر سموم مضر از خورشید کمک می‌کند.

گردو

گردو یک میان‌وعده عالی است که به عنوان یکی از قوی‌ترین مواد مغذی ضدپیری شناخته شده است. گردو شامل چربی های اشباع نشده سالم مانند آلفالینولنیک اسید هستند که برای قلب، مغز و پوست مفید هستند. گردو همچنین منبع بیوتین برای سلامتی پوست، ناخن و مو است.

منبع: انتخاب

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها