کد خبر: 385047
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۰:۲۲:۲۸
| |

محمدجواد کولیوند، عضو فراکسیون ولایی مجلس

امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گره خورده است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق های رای گره خورده که می تواند پاسخ محکمی برای دشمنان باشد.

امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گره خورده است
کد خبر: 385047
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۰:۲۲:۲۸

اعتمادآنلاین| محمدجواد کولیوند، عضو فراکسیون ولایی مجلس، درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال فشار زیادی به مردم و خانوارها وارد شده است اما اساس اصلاح امور و حرکت به سمت بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشتن مجلس قوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس با تصویب قوانین، ریل گذاری انجام می دهد، اظهار داشت: اگر به پای صندوق رأی نرویم نمی توانیم انتظار بهبود وضعیت و حرکت به سمت اصلاح مسائل و مشکلات اقتصادی را داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: اگر مجلسی قوی و مردمی نداشته باشیم، مشکلات و معضلات همچنان در فضای اقتصادی باقی مانده و مردم را آزار می دهد. مردم باید با نگاه به امنیت و تمامیت ارضی کشور به پای صندوق های رای بیایند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: امروز عده ای در داخل و خارج در تلاش هستند تا مردم را از مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای دلسرد کنند. امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق های رای گره خورده که می تواند پاسخی برای دشمنان باشد.

کولیوند در پایان افزود: همه افراد جامعه این حق را دارند که به کاندیداهای خود رای دهند. افرادی که خود آگاهی و اطلاعات کافی را دارند فرد یا لیست مورد نظرشان را انتخاب می کنند اما افرادی که اطلاعات چندانی نداشته و به قطعیت نرسیده اند باید از افراد واجد شرایط مشورت گرفته و پس از کسب آگاهی به فرد یا لیستی رای دهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها