کد خبر: 385050
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

لیورپول ۲۰۲۰؛

رکورد پشت رکورد برای لیورپول

تیم رویایی لیورپول با هدایت یورگن کلوپ هفته به هفته رکوردهای جذابی ثبت می‌کند.

رکورد پشت رکورد برای لیورپول
کد خبر: 385050
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس، یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه نوریچ به میدان رفت و در نهایت موفق شد با یک گل حریف خود را شکست دهد تا هفدهمین پیروزی پیاپی خود را به دست بیاورد. سادیو مانه توانست تنها گل بازی را برای تیمش به ثمر برساند.

لیورپول با 17 برد پیاپی در لیگ توانست به رکورد بیل شنکلی افسانه‌ای در سال 1972 دست یابد که توانسته بود همین تعداد برد پیاپی را به دست بیاورد و برتری لیورپول در بازی بعدی به این معناست که لیورپول بهترین رکورد پیروزی‌های پیاپی را با هدایت کلوپ ثبت خواهد کرد.

همچنین در لیگ برتر انگلیس بیشترین برد پیاپی 18 برد است که در اختیار سیتی قرار دارد و لیورپول می‌تواند به راحتی به این رکورد دست یابد.

قرمزها همچنین امیدوار به شکست رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال در یک فصل هستند. توپچی‌های لندنی در فصل 04-2003 توانستند در یک فصل بدون باخت باشند و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر ببرند. از آن زمان شکست‌ناپذیرها لقب تیم آرسنال بود و حالا لیورپول می‌تواند با تنها 6 بازی بدون باخت دیگر به این رکورد دست یابد.

لیورپول در بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر اتلتیکومادرید دیدار کند و در ادامه در لیگ برتر میزبان تیم وستهام خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها