کد خبر: 385091
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۲۶:۱۲
| |

سیدهادی بهادری، عضو کمیسیون عمران مجلس:

مردم تفکر خود را در صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم نباید به راحتی از مشارکت در انتخابات دلسرد شوند بلکه باید تفکر خود را در صندوق رای به نمایش بگذارند.

مردم تفکر خود را در صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند
کد خبر: 385091
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۲۶:۱۲

اعتمادآنلاین| سیدهادی بهادری، عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند بیان کرد: مشارکت در انتخابات و رای دادن به کاندیداهای مورد نظر از حقوق شهروندی مردم است و از نظر بنده مردم باید از این حق و فرصت خود استفاده کرده و از تفکر خور در پای صندوق رای دفاع کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: مردم نباید به راحتی از مشارکت در انتخابات دلسرد شوند، بلکه باید تفکر خود را در صندوق رای به نمایش بگذارند. مردم نباید از حق خود بگذرند. از سوی دیگر مردم در رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود کارآمدی، پاکدستی و شجاعت را مدنظر قرار دهند که از نظر بنده از اولویت هایی است که نماینده باید دارا باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: نماینده ای که وارد مجلس می شود باید فردی کارآمد و دارای دانش باشد. نماینده باید حداقل دارای تخصص لازم برای مشارکت کارشناسی در یکی از کمیسیون های تخصصی مجلس باشد.

بهادری در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر مردم باید به افرادی پاکدست رای دهند. نماینده نباید صرفا به فکر جیب خود باشد. از سوی دیگر نماینده باید شجاع باشد و با محافظه کاری صرفا به دنبال حفظ منافع خود نباشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها