کد خبر: 385099
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

کاراته وان امارات

عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند

رقابت‌های کاراته وان در امارات با کسب سه مدال برنز زنان ملی‌پوشان کشورمان پیگیری شد.

عسگری، بهمنیار و علیپور برنزی شدند
کد خبر: 385099
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| در دیدار رده‌بندی وزن 50- کیلوگرم لیگ جهانی امارات، سارا بهمنیار 3 بر 2 آیچا سیاح مراکشی را مغلوب کرد و به مدال برنز این وزن رسید.

بهمنیار در اولین دیدار 5 بر 3 نتیجه را به نادیا گومز از اسپانیا واگذار کرد و با توجه به رسیدن این حریف به فینال، نماینده کشورمان به جدول شانس مجدد رفت.

او در این گروه در اولین مبارزه یک بر صفر آسیا آگوس از ایتالیا را برد و سپس با نتیجه 3 بر یک از سد سارا هوبریش آلمانی گذشت و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

در دیدار رده‌بندی کاتای انفرادی زنان نیز مهسا افسانه امتیاز 24.92 را کسب کرد و «گریس لائو مو» هنگ‌کنگی به 25.94 رسید تا افسانه دستش از مدال خالی بماند‌.

همچنین در دیدار رده‌بندی وزن 61- کیلوگرم زنان رزیتا علیپور با برتری 3 بر یک مقابل نایلا گاتالینا از روسیه صاحب مدال برنز شد.

در ادامه روز سوم این رقابت‌ها بهمن عسگری در مبارزه رده‌بندی وزن 75- کیلوگرم با برتری 2 بر صفر مقابل ارمان التیمور ترکیه مدال برنز را بر گردن آویخت.

عسگری که با رسیدن به دیدار رده‌بندی سهمیه المپیک خود را قطعی کرده بود، با کسب مدال برنز بر امتیازاتش افزود و جایگاه خود را مستحکم تر کرد.

او تا پیش از راهیابی به دیدار رده‌بندی یک بر صفر روسلان سیماخانبت از قزاقستان را مغلوب کرد، در ادامه 2 بر صفر خوزه والدیویا از پرو را شکست داد، در مبارزه سوم 2 بر صفر جو کلاور از انگلیس را با شکست بدرقه کرد و به نیمه نهایی صعود کرد. او در نیمه‌نهایی مقابل رافائل آقایف آذربایجانی دارنده نقره قهرمانی اروپا 2019 ، یک طلا، 2 نقره و 2 برنز کاراته وان‌های 2019 و 2 طلا و یک نقره قهرمانی جهان به میدان رفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها