کد خبر: 385100
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۳۶:۱۸
| |

وحید قبادی‌دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد:

تبلیغات کاندیداها توسط بهزیستی ممنوع است

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد که هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش‌های تابعه آن، له یا علیه هر کاندیدایی در هر جناح و دسته‌ای «ممنوع» است.

تبلیغات کاندیداها توسط بهزیستی ممنوع است
کد خبر: 385100
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۳۶:۱۸

اعتمادآنلاین| وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور، در خصوص ممنوعیت استفاده تبلیغاتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سازمان بهزیستی گفت: حدود 10 ماه پیش اولین بخشنامه را در این خصوص به تمام دفاتر بهزیستی سراسر کشور و مراکز استان‌ها ابلاغ کردیم. به این ترتیب هرگونه ورود سازمان بهزیستی و بخش‌های تابعه آن، له یا علیه هر کاندیدایی در هر جناح و دسته‌ای ممنوع است.

وی افزود: همچنین در صورت مشاهده هر مورد از چنین فعالیت‌هایی با افراد خاطب برخورد صورت می‌گیرد و افراد به شورای تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه تصریح کرد: علاوه بر این دو بار دیگر نیز این بخشنامه ارسال شده و آخرین بار هم در ماه اخیر این بخشنامه مجددا ارسال شد که اگر هرگونه حمایت و فعالیت انتخاباتی از سوی سازمان بهزیستی صورت بگیرد با این موارد برخورد می‌کنیم. البته همه همکاران، پرسنل و مدیران سازمان بهزیستی با شور و توان در انتخابات شرکت می‌کنند.

قبادی دانا در خصوص طرح مجلس برای تلفیق بسته معیشتی و یارانه نقدی نیز اظهار کرد: در این خصوص نیز موضع خاصی نداریم چراکه سازمان بهزیستی بخشی از دولت تلقی می شود و تابع بودجه پیشنهادی دولت است. همه ملزم به آن چیزی هستیم که مصوبه نهایی مجلس است که بعد از تایید شورای نگهبان بودجه سال آینده بهزیستی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها