کد خبر: 385107
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

حکیم زیاش:

می‌درخشم چون سختی زیادی در زندگی کشیدم

بازیکن فصل بعد چلسی می‌گوید مشکلی برای سختی‌های لیگ برتر و تیم چلسی ندارد چون در زندگی روزهای سختی را سپری کرده است.

می‌درخشم چون سختی زیادی در زندگی کشیدم
کد خبر: 385107
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| پیوستن حکیم زیاش بازیکن مراکشی به چلسی برای فصل بعد قطعی شده است و این بازیکن که در حال حاضر در تیم آژاکس بازی می‌کند، فصل بعد در تیم فرانک لمپارد توپ خواهد زد.

حکیم زیاش 10 ساله بود که پدرش درگذشت و همسر و 9 فرزند خود را تنها گذاشت تا آنها در شهر کوچکی در هلند کار کنند تا زندگی خود را پیش ببرند. حکیم جوانترین فرزند خانواده توانست با درخشش در خیابان‌های این شهر به بازیکن بزرگی تبدیل شود و اکنون مقصد بعدی خود را مشخص کرده است و راهی چلسی خواهد شد.

زیاش درباره سختی‌های زندگی خود گفت: مادر من زندگی آسانی نداشته است. او تنها 18 سال داشت که به هلند آمد. پدرم چند سال در اینجا بود و مادرم مجبور شد زبان را بیاموزد ، این کار ساده‌ای نبود. او باید سخت کار می‌کرد تا جای خالی پدرم را پر کند. زندگی برای ما سخت بود. مادرم باید 9 فرزند بزرگ کند را به تنهایی بزرگ می‌کرد و کار هم می‌کرد. بزرگ کردن بعضی از ما کار سختی بود چون شیطنت می‌کردیم.

او همچنین افزود: سخت‌ترین چیز در زندگی این است که در کودکی پدرتان را از دست بدهید. دیگر سختی‌های دیگر نسبی است و با آن قابل مقایسه نیست. مطمئن هستم در لیگ برتر و چلسی نیز موفق خواهم شد و می‌توانم با سختی‌های حضور در کشور و تیم جدید کنار بیایم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها