کد خبر: 385171
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

محسن بیاتی‌نیا، مهاجم پیشین باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

استقلال برابر الاهلی نباید تغییر سیستم دهد/ مشکلات مدیریتی استقلال تاثیر زیادی بر روحیه بازیکنان می‌گذارد/ فوتبال ایران همیشه چیزی کم دارد/ بازگشت قائدی می‌تواند به استقلال کمک کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی برابر الاهلی نباید تغییری در سیستم بازی‌اش بدهد. مساوی یا باخت استقلال ملاکی برای تغییر سیستم بازی نیست.

استقلال برابر الاهلی نباید تغییر سیستم دهد/ مشکلات مدیریتی استقلال تاثیر زیادی بر روحیه بازیکنان می‌گذارد/ فوتبال ایران همیشه چیزی کم دارد/ بازگشت قائدی می‌تواند به استقلال کمک کند
کد خبر: 385171
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی- استقلال دوشنبه بیست و هشتم بهمن‌ماه در کویت باید به مصاف الاهلی عربستان برود، اما مصدومان بی‌شمار این تیم باعث نگرانی هواداران این تیم شده است ( بیشتر بخوانیم ).

هرچند استقلال در اولین بازی برابر الشرطه متوقف شد، اما امیدوار است در بازی برابر الاهلی بتواند به پیروزی برسد و شرایط خود را در این گروه بهتر کند. الاهلی این روزها وضعیت خوبی ندارد و هواداران این باشگاه به دلیل کسب نتایج ضعیف خواهان اخراج مربی خود هستند ( بیشتر بخوانیم ).

از سویی فرهاد مجیدی در مدتی که هدایت آبی‌های پایتخت را بر عهده داشته توانسته این تیم را از بحران رفتن استراماچونی خارج کند و همین موضوع می‌تواند آنها را در موقعیتی بهتر از الاهلی قرار دهد.

استقلال

محسن بیاتی‌نیا مهاجم پیشین باشگاه استقلال در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره بازی استقلال برابر الاهلی گفت: استقلال بازیکنان مصدوم زیادی دارد و این موضوع تاثیر زیادی بر شیوه بازی این تیم می‌گذارد. مخصوصاً در خط حمله که شیخ دیاباته و مهدی قائدی هر 2 مصدوم هستند. فکر می‌کنم بازگشت قائدی به ترکیب استقلال می‌تواند خبر خوبی باشد، چراکه استقلال در خط حمله جایگزین‌های خوبی برای دیاباته دارد، اما مهدی قائدی بازیکنی بدون جایگزین است ( بیشتر بخوانیم ).

این مربی فوتبال ایران در ادامه به بازی استقلال برابر الشرطه اشاره کرد و گفت: استقلال برابر الشرطه به دلیل شرایط بد زمین نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. ضمن اینکه استقلال یک بازی سخت برابر پرسپولیس در لیگ برتر انجام داده بود و با خستگی به لیگ قهرمانان آسیا رسیده بودند.

بیاتی‌نیا همچنین در مورد بازی استقلال برابر الاهلی عربستان گفت: فرهاد مجیدی برابر الاهلی نباید تغییری در سیستم بازی‌اش بدهد. مساوی یا باخت استقلال ملاکی برای تغییر سیستم بازی نیست. بی‌شک تیم‌ها در بازی‌های مختلف مرتکب اشتباه می‌شوند و باید در تمرینات این اشتباه‌ها را جبران کنند. مجیدی باید به اصول خود پایبند بماند و آن را از بین نبرد. تداوم در اجرای یک برنامه می‌تواند شما را به موفقیت برساند. امیدوارم تمام نماینده‌های ایران در آسیا موفق باشند.

فرهاد مجیدی و نامجو مطلق

این بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره اولین بازی مدافع جدید استقلال توضیح داد: فکر می‌کنم مدافع بلغارستانی استقلال بازیکن خوبی است. هرچند مدتی از بازی دور بوده، اما فکر می‌کنم سطح بالایی دارد و می‌تواند در ادامه به استقلال کمک کند. در بازی مقابل الشرطه هم با پوشش‌هایی که انجام داد به خوبی نشان داد درک بالایی از فوتبال دارد.

بیاتی‌نیا در پایان از مشکلات مدیریتی باشگاه استقلال و احتمال جدایی یکی از اعضای هیات‌مدیره استقلال گفت: بروز چنین اتفاقاتی در بخش مدیریت باشگاه، تاثیر خوبی بر بازیکنان نمی‌‌گذارد. متاسفانه در فوتبال ایران وقتی مدیریت درست کار می‌کند تیم دچار مشکل است. وقتی مشکل تیم برطرف می‌شود و نتیجه می‌گیرد، مدیریت به مشکل می‌خورد. به صورت کلی در فوتبال ایران همیشه یک چیزی کم است. البته باید قبول کنیم که دوست داریم چنین مشکلاتی برای ما رخ دهد و با رفتارهایمان هم باعث تشدید مشکلات می‌شویم. امروز فوتبال ایران به آرامش نیاز دارد و مدیران فوتبال ایران موظف‌اند آرامش تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را حفظ کنند. امیدوارم در این مقطع حساس این اتفاقی بیفتد و تیم‌ها با آرامش راهی بازی‌‌‌های خود در آسیا شوند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها