کد خبر: 385203
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۱۶:۳۷
| |

پیش‌بینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از اقتصاد سال ۹۹:

وضعیت اقتصادی سال آینده را به فال بد نگیرید!

«وضعیت اقتصادی سال آینده را به فال بد نگیرید!» این جمله‌ای است که محمد شریعتمداری، وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پیش‌بینی خود از نرخ تورم و وضعیت اقتصادی سال آینده به تجارت‌نیوز می‎‌گوید و توضیح می‌دهد: شوک‌های ارزی آثارش را در اقتصاد به جای گذاشته و نرخ تورم هم که به کنترل درآمده است.

وضعیت اقتصادی سال آینده را به فال بد نگیرید!
کد خبر: 385203
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۱۶:۳۷

اعتمادآنلاین| «وضعیت اقتصادی سال آینده را به فال بد نگیرید!» این جمله‌ای است که محمد شریعتمداری، وزیر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره پیش‌بینی خود از نرخ تورم و وضعیت اقتصادی سال آینده به تجارت‌نیوز می‎‌گوید و توضیح می‌دهد: شوک‌های ارزی آثارش را در اقتصاد به جای گذاشته و نرخ تورم هم که به کنترل درآمده است.

او ادامه داد: اگرچه از وضعیت اقتصادی فعلی هیچ رضایتی ندارم اما شاهد ثبات اقتصادی در شاخص نرخ تورم هستیم و روند بهبود را در این بخش طی می‌کنیم. همچنین در تورم بخش تولید هم شاهد روند باثباتی هستیم.

شریعتمداری همچنین درباره آخرین اخبار افزایش مزد کارگران هم توضیح داد: پیشنهاد افزایش دستمزد کارگران به کمیته مزد ارائه شده است و کمیته مزد میزان نرخ دستمزد کارگران را بر اساس مدل سبد معیشت کارگران و نرخ تورم سال جاری بررسی می‌کند و و پیشنهادهای لازم را به شورای عالی کار ارائه خواهد داد.

منبع: تجارت نیوز

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها