هراتیان:

بازنشسته‌ها فرم‌ها را گرفتند، من نتوانستم 10 امضا را تهیه کنم/ از انتخابات فدراسیون فوتبال کناره‌گیری نکرده‌ام

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات پیش‌رو می‌گوید که با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تاریخ انتخابات باید تغییر کند.

بازنشسته‌ها فرم‌ها را گرفتند، من نتوانستم 10 امضا را تهیه کنم/ از انتخابات فدراسیون فوتبال کناره‌گیری نکرده‌ام
کد خبر: 385219
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۷ ۱۵:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرمسعود هراتیان درخصوص شایعه کناره‌گیری‌اش از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بنده کناره‌گیری نکرده‌ام و در تلاش برای گرفتن 10 امضا هستم.

او درخصوص اینکه با توجه به اینکه تا امروز نتوانسته 10 امضا بگیرد نمی‌تواند در انتخابات حاضر شود، گفت: امضاها سیال است و امکان دارد برخی اعضای مجمع بخواهند فرم امضای خود را به سمت کاندیدای دیگری تغییر بدهند و برای همین امید دارم. تحلیل بنده این است با توجه به پیش آمدن بحث منع حضور بازنشستگان در انتخابات، تاریخ انتخابات باید تغییر کند.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه بازنشستگان فرم‌های اعضای مجمع را دریافت کرده‌اند، اعتقاد دارم در صورت منع حضور آنها در انتخابات، شرایط انتخابات تغییر می‌کند و به همین جهت تاریخ انتخابات نیز باید تغییر کند. به این جهت که بازنشستگان فرم‌ها را حتی بیشتر از 10 عدد که مورد نیاز است دریافت کرده‌اند.

هراتیان درخصوص اینکه چه تعداد بازنشسته برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند و این افراد چه کسانی هستند، گفت: سه نفر از نامزدهای ریاست و سه یا چهار نفر از نامزدهای نایب رئیسی بازنشسته هستند.

او افزود: درخصوص سایر نفرات هم مسائل دیگری مطرح است. به طور مثال برخی از نامزدها سابقه مدیریتی 10 ساله ندارند و شنیده‌ام آقای ممبینی سابقه مدیریتی نداشته و فرم‌های زیادی هم جمع کرده است.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال افزود: اگر قرار است بازنشستگان وارد انتخابات نشوند و قانون این را می‌گوید، پس باید تکلیف فرم‌های اعضای مجمع که در اختیار بازنشستگان است، مشخص شود. این مسئله در اساسنامه فدراسیون فوتبال پیش‌بینی نشده و باید درباره آن تصمیم گیری کرد.

هراتیان گفت: اگر همین الان تصمیم بگیرند انتخابات را طبق اساسنامه برگزار کنند، مشکلی نیست، اما اگر قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان اجرایی خواهد شد، برگزاری انتخابات با این شرایط امکان‌پذیر نیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها