کد خبر: 385274
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۱۴:۱۶
| |

محمدحسین قربانی، نماینده آستانه اشرفیه در مجلس:

مردم برای آینده کشور مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مردم علی‌رغم وجود همه گلایه‌ها و کاستی‌ها برای آینده کشور در انتخابات شرکت کنند، گفت: معیار انتخاب نباید شعارها و حرف‌های کاندیداها باشد.

مردم برای آینده کشور مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند
کد خبر: 385274
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۱۴:۱۶

اعتمادآنلاین| محمدحسین قربانی، نماینده آستانه اشرفیه در مجلس، گفت: حضور پرشور و بسیار عظیم در انتخابات رسالت بزرگی برای همه ایرانیان است. باید همه دست به دست همه داده و مشارکت حداکثری در انتخابات را رقم زنیم.

وی ادامه داد: البته مردم نگران وضعیت معیشت و اشتغال بوده و گلایه‌هایی از کارگزاران اعم از مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضاییه و حتی صداوسیما و رسانه‌ها دارند. ممکن است این گلایه‌مندی‌ها را به همه حوزه‌ها تسری دهند، اما باید علی‌رغم تمامی انتقادات و کاستی‌ها همه برای آینده کشور در انتخابات شرکت کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در توصیه به کاندیداها، اظهار کرد: با مردم با شفافیت صحبت کنید نه این‌که فقط وعده‌های دست نیافتنی بدهید. مردم هم با آگاهی از مشکلات از حق رای‌ و همه ظرفیت‌شان استفاده کنند چون در این صورت می‌توان ظرفیت‌های بالقوه کشور را تبدیل به ظرفیت‌های بالفعل کرده و مجلس کارآمد داشته باشیم.

قربانی با تاکید بر این‌که معیار انتخاب کاندیداها نباید شعارها و حرف‌هایشان باشد، توضیح داد: مردم براساس معیارهای مورد تاکید مقام معظم رهبری افراد درست را انتخاب کنند. کسانی که درخور مجلس بوده و تعهد داشته باشند. همچنین نمایندگان هم باید در تمامی امورشان خودنظارتی را باور کرده تا بتوان مشکلات کشور را حل کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها