نیکخواه‌بهرامی:

مصدوم بودم و نمی‌توانستم در خدمت تیم ملی باشم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران که در 2 دیدار نخست در پیکارهای انتخابی کاپ‌آسیا نمی‌تواند به میدان برود گفت: مصدومیتم در لیگ هنوز کاملا درمان نشده و نمی‌توانستم در خدمت تیم ملی باشم.

مصدوم بودم و نمی‌توانستم در خدمت تیم ملی باشم
کد خبر: 385287
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| «صمد نیکخواه‌بهرامی» روز دوشنبه درباره شرایط مصدومیتش گفت: در جریان مسابقات لیگ هم به دلیل آسیبی که داشتم بازی نمی‌کردم. تمرین هم نداشتم و فیزیوتراپی، می‌کردم که بتوانم مصدومیتم را از بین ببرم. با سرمربی تیم ملی هم صحبت کردم و با هماهنگی او در این اردو حضور نخواهم داشت.

او افزود: دیسک کمر من ملتهب شده بود. باید این التهاب کاهش پیدا می‌کرد و بعد فیله‌های کمرم را تقویت کنم. مدتی هم بازی نکردم تا این التهاب کاهش پیدا کند و بتوانم آرام آرام تمرین کنم. در چند بازی هم با درد به میدان رفتم که کمی شرایطم را بدتر کرد.

بازیکن تیم بسکتبال مهرام همچنین درخصوص شرایط این تیم در لیگ برتر نیز گفت: روند خوبی داشتیم و به نظرم در دیدارهای مهم نیز نتایج قابل قبولی کسب کردیم. کمی مصدومیت بازیکنان روی کارمان تاثیر گذاشت. به‌هرحال تیم جوانی هم داریم و بدون بازیکن خارجی لیگ را ادامه می‌دهیم و به طور قطع با اضافه شدن بازیکن خارجی در مرحله پلی‌آف شرایط بهتر هم می‌شود.

نیکخواه‌بهرامی با اشاره به کیفیت این فصل از لیگ برتر بسکتبال گفت: همه مسابقات کیفیت بالایی داشتند و هیچ تیمی نتوانست برای خودش حاشیه امنیت ایجاد کند. به نظرم با وجود ترکیب جوانی که داشتیم، توانستیم عملکرد قابل قبولی به نمایش بگذاریم.

کاپیتان تیم بسکتبال مهرام همچنین گفت: لیگ امسال کیفیت بالاتری نسبت به چند سال قبل دارد. همه تیم‌ها مدعی هستند و همه تیم‌های حاضر باخت و برد را تجربه کرده‌اند. حتی تیم‌های میانه جدول یقه صدرنشین‌ها را گرفته‌اند. این نشان می‌دهد که کیفیت لیگ و تیم‌ها خوب است. در مرحله پلی‌آف رقابت‌های جذاب‌تر و باکیفیت‌تری را شاهد خواهیم بود.

او در پایان درباره دیدارهای تیم ملی در انتخابی کاپ‌آسیا نیز گفت: زمانی که بازی‌های ملی مطرح می‌شود باید دقت کنیم که هر مسابقه حساس و دشوار خواهد بود. بازی با قطر و سوریه نیز دشوار خواهد بود که اطمینان دارم بازیکنان تیم از پس آن برخواهند آمد و در 2 دیدار پیش‌رو برنده می‌شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها