ائتلاف فوتبالی دو رقیب

«سوابق مدیریتی» مشکل‌ساز می‌شود؟

انتخابات فدراسیون فوتبال وارد مرحله بررسی صلاحیت‌ها شده و برخی از داوطلبان تصدی پست ریاست نیز به علت برخی مشکلات در راه تایید صلاحیت،‌ از هم‌اکنون به دنبال کناره‌گیری به نفع افراد دیگر هستند تا هم‌چنان در راس قدرت اجرایی فوتبال حضور داشته باشند.

«سوابق مدیریتی» مشکل‌ساز می‌شود؟
کد خبر: 385352
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۱:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| با پایان مهلت تحویل مدارک نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال، تکلیف برخی از نامزدهای انتخابات این فدراسیون مشخص خواهد شد. برخی از داوطلبان نیز به علت ناتوانی در اخذ حداقل معرف‌ها مجبور به کناره‌گیری از چرخه‌ی رقابت انتخابات خواهند بود و به احتمال زیاد برخی دیگر نیز بدلیل مشکلات مالی، اداری و بازنشستگی در احراز صلاحیت‌ها نهایی با مشکل مواجه خواهند شد.

بر اساس اخبار رسیده، دو تن از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال که اتفاقا اسم و رسمی هم دارند، به علت مشکلات قانونی در حضور یکی از آنها، با هم توافق کرده‌اند که یکی از این نامزدها به نفع دیگری کناره‌گیری کند.

یکی از این نامزدها به علت اعمال قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان امکان رقابت در انتخابات پیش‌رو را نخواهد داشت، بر این اساس او با یک نامزد باسابقه که تجربه مدیریت در یک باشگاه لیگ برتری را نیز دارد، توافق کرده که به نفع او کنار بکشد تا به این شکل از آرای خود در انتخابات فدراسیون فوتبال به نفع او بهره‌برداری کند.

هرچند پیگیرها نیز حکایت از آن دارد که «سوابق مدیریتی‌» ارائه‌شده این مدیر سابق لیگ برتری به فدراسیون فوتبال نیز مربوط به دورانی است که او همزمان یک سمت انتخابی نیز داشته است. در این صورت باید دید که تصدی همزمان این پست اجرایی اشکال قانونی در راه تایید مدارک و احراز صلاحیتش ایجاد خواهد کرد یا خیر؟

موضوعی که می‌تواند معادلات ائتلاف بزرگ این دو چهره فوتبالی در انتخابات پیش‌روی را دچار تغییرات ناخواسته‌ای کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها