امیرعباس گلاب: «فجر» خیلی هم ترسناک نیست!

«امیرعباس گلاب» خواننده موسیقی پاپ شب گذشته قطعاتی را در کنسرت خود در قالب جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد.

امیرعباس گلاب: «فجر» خیلی هم ترسناک نیست!
کد خبر: 385379
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۲:۱۷:۴۷

اعتمادآنلاین| کنسرت امیرعباس گلاب شب گذشته 27 بهمن ماه ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی در قالب سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار شد.

گلاب در این کنسرت قطعات مشهور و پرطرفدار خود را خواند. این کنسرت در قالب پنجمین شب از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شد و سالن اگرچه تقریباً پر بود اما در لابلای جمعیت برخی از صندلی‌های خالی نیز دیده می‌شد.

این خواننده جوان در این کنسرت که به فاصله یک روز از روز مادر برگزار می‌شد، قطعه‌ای هم برای مادران خواند که با استقبال جمعیت داخل سالن همراه شد.

تنها المان جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، پوستر جشنواره بود که در پایان هر قطعه در بک گراند گروه ظاهر می‌شد.

گلاب بعد از قطعاتی که حضار سالن در بخش‌هایی او را همراهی کردند، به شوخی بیان کرد: مثل اینکه جشنواره خیلی ترسناک هم نیست، خیلی‌ها می‌گویند جو جشنواره به گونه‌ای است که با خواننده نمی‌خوانند!

گلاب بیشتر از اینکه در میان قطعات سخن بگوید مخاطبان را به همراهی با خودش تشویق می کرد. این بار هم در جملات کوتاهی عنوان کرد: مثل اینکه یختان باز شده است در بک استیج به من گفتند از شهرستان‌ها هم به این کنسرت آمده اند و امیدوارم شب خوبی برای همه باشد.

قطعه بعدی گلاب «شاه قلبم» نام داشت. سپس گلاب قطعه «گونه» را خواند؛ قطعه ای که با تک‌نوازی‌های اعضای گروهش آغاز شد و او از ابتدا تا انتها با ریتمی ضربی و پرشور آن را اجرا کرد.

شعر این قطعه از بهروز کشاورز بود و آهنگسازی ان توسط خود گلاب انجام شده بود.

بعد از این قطعه گلاب به حضار داخل سالن نوید داد که می‌خواهد قطعه ای جذاب برایشان بخواند و درخواست کرد که با نور گوشی‌هایشان سالن را روشن کنند؛‌قطعه‌ای که «عشق تو» نام داشت و حضار هم او را در خواندنش همراهی و این ترجیع بند را تکرار می کردند: «عشقِ تو خواننده‌ام کرد» ملودی این قطعه نیز از خود گلاب بود و شعر آن را مهدی ایوبی سروده بود.

گلاب در ادامه اشاره کرد که دو مهمان از اعضای گروه ماکان بند هم در کنسرتش حضور دارند. وی سپس به شوخی گفت: فامیلی من کمی ضایع است فن پیج‌هایم را بخواهم صدا کنم باید بگویم گلابی‌ها!

گلاب برای قطعه بعدی از جمعیت داخل سالن خواست با هر مصرعی که می‌خواند با گفتن «بانوجان» به او جواب دهند. قطعه‌ای که شعرش از مسعود شالبافیان بود و اینگونه شروع شد: «تو اگر دست نجنبانی دلم پیر شود، طفل نوپای غزل باز زمین گیر شود...»

وی در بخش پایانی کنسرت اعضای گروه خود را معرفی کرد و با تکرار دو قطعه به انتخاب جمعیت داخل سالن کنسرتش را به پایان رساند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها