کد خبر: 385414
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۴:۱۵:۴۲
| |

سندرز: بلومبرگ قصد خرید ریاست‌جمهوری را دارد

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا با اتهام‌زنی به دیگر کاندیدای این انتخابات برای خرید ریاست‌جمهوری، تاکید کرد مردم از خرید انتخابات توسط میلیاردر‌ها خسته شده‌اند.

سندرز: بلومبرگ قصد خرید ریاست‌جمهوری را دارد
کد خبر: 385414
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۴:۱۵:۴۲

اعتمادآنلاین| برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شب گذشته در سخنرانی خود مایکل بلومبرگ، شهردار سابق نیویورک و دیگر کاندیدای انتخابات آمریکا را که میلیون‌های دلار خرج تبلیغات تلویزیونی خود می‌کند، به «خریدن ریاست جمهوری» متهم کرد.

سندرز حین سخنرانی در ستاد انتخاباتی خود در ایالت نوادا به هزینه میلیونی تبلیغات انتخاباتی سال 2020 بلومبرگ اشاره کرد و گفت: چطور ریاست جمهوری را خریداری می‌کنید؟ او [بلومبرگ] سعی می‌کند با صرف صد‌ها میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی، ریاست جمهوری را بخرد. من مایک را در آیووا ندیدم... او را در نیوهمپشایر ندیدم... شما می‌دانید چه خبر است... من او را حتی اینجا در نوادا هم ندیدم.

او در ادامه افزود: برای آقای بلومبرک خبر‌هایی دارم و آن این است که مردم آمریکا از خرید انتخابات از سوی میلیاردر‌ها خسته شده اند.

سناتور ورمونت در حالی بلومبرگ را هدف انتقادات خود قرار داده است که او به رغم کاهش هزینه‌های تبلیغات تلویزیونی، بیش از دو برابر دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و سایر رقبای دموکراتیک خود در بخش تبلیغات تلویزیونی خرج کرده است.

این کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، روز شنبه نیز با تمرکز بر رقیبی که هنوز به طور کامل در این رقابت حضور نیافته، گفت مایک بلومبرگ، «هیجان و انرژی» لازم برای پیروزی در کاخ سفید را ندارد و ایجاد نمی‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر سال 2020 (سیزدهم آبان 99) برگزار می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها