ماروتا: انتقال لائوتارو؟

او فقط در یک صورت می‌تواند برود/ اینتر غبطه سایر تیم‌ها را نمی‌خورد

مدیراجرایی باشگاه اینتر تنها شرط موافقت این باشگاه با فروش مهاجم آرژانتینی که بارسلونا مشتری پروپاقرص اوست را اعلام کرد.

او فقط در یک صورت می‌تواند برود/ اینتر غبطه سایر تیم‌ها را نمی‌خورد
کد خبر: 385435
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۵:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| جوزپه ماروتا مدیر اجرایی باشگاه اینتر در واکنش به شایعاتی که طی روزهای اخیر درباره انتقال لائوتارو مارتینس از نراتزوری و پیوستن او به تیم‌هایی مانند بارسلونا و رئال مادرید منتشر شده است، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: لائوتارو بازیکنی در حال رشد و بسیار جوان است که به نظر من اشتیاق و انگیزه فراوانی برای پوشیدن پیراهن باپرستیژ اینتر دارد و می‌خواهد با این تیم سیر پیشرفتش را ادامه دهد. همانطور که همیشه می‌گویم، بازیکنان اینتر تنها در صورتی این تیم را ترک می‌کنند که خودشان بخواهند بروند. نباید فراموش کنیم که اینتر با تاریخچه و قدمتی که دارد، به هیچ عنوان دلیلی برای غبطه خوردن به سایر تیم‌ها ندارد.

ادعای ماروتا درباره مختار بودن بازیکنان این تیم به ترک اینتر در حالی است که در تابستان سال جاری سه بازیکن این تیم، راجا ناینگولان، ایوان پریشیچ و مائورو ایکاردی برای ترک نراتزوری تحت فشار قرار گرفتند و به نوعی مجبور شدند که به صورت قرضی به تیم‌های کالیاری و پاری‌سن‌ژرمن ملحق شوند.

ماروتا در ادامه درباره خودداری آنتونیو کونته، سرمربی اینتر از قرار دادن بازیکن جدید این تیم، کریستین اریکسن در ترکیب اصلی هم گفت: اریکسن هنوز با تیم ما هماهنگ نشده است اما این روزها بازی‌ها 95 دقیقه به طول می‌انجامند و همه بازیکنان باید آماده باشند که در هر مقطع از بازی به میدان بروند و ایفای نقش کنند. این کونته است که انتخاب می‌کند کدام بازیکنان باید در ترکیب قرار بگیرند و این را هم براساس آمادگی جسمانی بازیکنان تعیین می‌کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها