کد خبر: 385464
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۶:۲۶:۰۰
| |

سرمربی والیبال زنان سایپا:

هدفمان پیروزی بود/ نیمکت حریف بهتر از ما است

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا پس از پیروزی تیم خود مقابل ذوب آهن گفت: تفاوتی در تعدا بازیکنان ملی‌پوش ما با ذوب آهن وجود ندارد و آنها حتی بهتر هستند.

هدفمان پیروزی بود/ نیمکت حریف بهتر از ما است
کد خبر: 385464
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۱۶:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم والیبال سایپا در هفته چهارم دور برگشت والیبال زنان چهار بر یک ذوب آهن اصفهان را شکست داد. مریم هاشمی، سرمربی تیم سایپا تهران پس از پیروزی تیم خود گفت: بازی خوبی داشتیم و هدفمان کسب سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن رسیدیم.

او در ادامه افزود: از نظر فنی بازی خوبی بود که رالی های طولانی داشت. با اینکه در چهار گیم انجام شد اما فشار زیادی به بازیکنان وارد شد با این حال بازیکنان به خوبی سرویس زدند و توپ گرفتند. یکی از نقاط قوت تیم ما حمله و سرویس‌های خوب بود.

هاشمی در مورد اینکه در امتیازهای پایانی، ست سوم را به حریف واگذار کردند، گفت: هر زمان در والیبال حتی با اختلاف یک امتیاز حس کنیم که برده‌ایم، متاسفانه می‌بازیم در نتیجه وقتی این حس غلبه کند خطای انفرادی بازیکنان را بالا می‌برد که همین اتفاق برای تیم‌ ما افتاد.

او در مورد تیم ذوب آهن گفت: بازیکنان این تیم چندین سال است که با هم بازی می‌کنند و هماهنگی زیادی با هم دارند و ما سعی کردیم به خوبی مقابل آنها ظاهر شویم. ذوب آهن انسجام خوبی دارد و سرویس‌های خوبی هم زدند.

هاشمی در واکنش به ادعای صادقی مبنی بر اینکه نیمکت سایپا بهتر از ذوب آهن است و بازیکنان بیشتری دارد، گفت: نفراتی مانند شکوفه صفری، مونا دریس محمودی، فرزانه مرادیان و فرزانه زارعی در این تیم هستند. در واقع پنج بازیکن ملی‌پوش در ذوب آهن بازی می‌کنند که ما هم همین تعداد بازیکن داریم. بازیکن‌پشت خط زن ما اصلا ملی‌پوش نیست و حتی فکر می‌کنم گاهی نیمکت ذوب آهن بهتر از ما باشد چون لیبرو دوم این بازیکن در تیم ملی بود. فکر نمی‌کنم تفاوتی در اعضا وجود داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها