کد خبر: 385522
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۹:۳۶:۰۰
| |

تیم‌های وزنه‌برداری پایه با تأخیر به تاشکند رسیدند

صرفه‌جویی فدراسیون به بهانه تست دوپینگ

تیم‌های وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران به خاطر صرفه‌جویی در هزینه با تأخیر برای قهرمانی آسیا به تاشکند رسیدند.

صرفه‌جویی فدراسیون به بهانه تست دوپینگ
کد خبر: 385522
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۹:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فدراسیون وزنه‌برداری که قبلاً مدعی شده بود تا زمانی که نتیجه تست دوپینگ وزنه‌برداران نرسد، تیم را به تاشکند اعزام نمی‌کند، با اینکه نتیجه‌ای از کلن آلمان نیامد، اما تیم را با تأخیر به ازبکستان فرستاد.


با اینکه به ادعای بعضی‌ها آزمایشگاه کلن به‌خاطر تحریم، تاکنون نتایج تست دوپینگ وزنه‌برداران نوجوان و جوان را اعلام نکرده است، ناگهان وزنه‌برداران پایه را در دو گروه اعزام کرد. هرچند فدراسیون پزشکی قبلاً دلیل نیامدن نتیجه تست‌ها را بی‌پولی عنوان کرده بود.


وزنه‌برداران نوجوان و جوان در حالی به ازبکستان رسیدند که دو روزی است مسابقات شروع شده. چرایی چنین سفری باعث نارضایتی وزنه‌برداران نوجوان و جوان شده است و هنوز هم معلوم نیست، اما بی‌شک اعزام دیرهنگام آن‌ها به ازبکستان بیشتر به‌خاطر کاهش هزینه است تا در شرایط بی‌پولی به نفع فدراسیون باشد.


با وجود تأخیر در اعزام تیم 12 نفره ایران متشکل از 4 وزنه‌بردار نوجوان و 8 وزنه‌بردار جوان در قهرمانی آسیا حاضر شده که در سومین روز نتیجه کار دو وزنه‌بردار دسته 73 کیلوگرم، 6 مدال نقره و برنز بود. میرمصطفی جوادی وزنه‌بردار جوان در این دسته دو مدال نقره و یک برنز گرفت و روح‌ا... بیرالوند دیگر وزنه‌بردار هم یک مدال نقره و دو برنز به گردن آویخت.

منبع: خبر ورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها