کد خبر: 385529
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۹:۴۶:۰۰
| |

وعده پاداش 50 میلیونی به ژیمناست‌های المپیکی

رئیس فدراسیون ژیمناستیک از اهدای پاداش 50 میلیون تومانی به هر کدام از ملی‌پوشانی که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند، خبر داد.

وعده پاداش 50 میلیونی به ژیمناست‌های المپیکی
کد خبر: 385529
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۰۹:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک درخصوص حضور ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در جام جهانی ملبورن گفت: حضور مداوم ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در سطح اول ژیمناستیک دنیا یک ضرورت است و به همین خاطر تلاش کردیم در این دو سال و نیم اخیر تحت هر شرایطی این کار انجام شود.

او افزود: عملکرد همه ملی‌پوشان ژیمناستیک در مسابقات کسب سهمیه راضی‌کننده است و امیدوارم این روند رو به رشد آنها ادامه داشته باشد. ان‌شاالله این تلاش‌ها به کسب سهمیه المپیک ختم شود، اما حتی اگر این اتفاق هم رخ ندهد باید به ژیمناست‌های کشورمان افتخار کنیم، چون تا همین الان هم آنها کار بزرگی انجام داده‌اند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک درباره اینکه آیا پاداشی برای کسب سهمیه المپیک توسط ملی‌پوشان ژیمناستیک در نظر گرفته شده یا نه، گفت: ان‌شاالله به هر کدام از ملی‌پوشان که بتوانند سهمیه المپیک را کسب کنند مبلغ 50 میلیون تومان به عنوان پاداش اهدا خواهیم کرد. امیدوارم این اتفاق تاریخی رخ بدهد تا شاهد درخشش ژیمناست‌های کشورمان در میدان معتبری همچون المپیک باشیم.

منبع:‌ تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها