کد خبر: 385590
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۰۸:۵۱
| |

فرهاد جم:

لازم است تنور انتخابات را داغ نگه داریم

فرهاد جم این روزها در شبکه 4، برنامه اجرا می‌کند؛ او اعتقاد دارد حضور در انتخابات خوب است و باید تنور انتخابات را داغ نگه داشت.

لازم است تنور انتخابات را داغ نگه داریم
کد خبر: 385590
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۱:۰۸:۵۱

اعتمادآنلاین| فرهاد جم درباره کم‌کاری‌اش در بازیگری سینما و تلویزیون گفت: حالم با اینکه هرچیزی بازی نکنم بهتر است؛ البته در این سال‌ها همیشه پیشنهاد داشته‌ام اما نپذیرفته‌ام. بیشتر از اینکه بگویم دوست‌دارم در چه سریال‌ها و فیلم‌هایی حاضر باشم و یا چه نقش‌هایی به من پیشنهاد شود دوست دارم کارهای خوبی ساخته شوند.

او افزود: نمی‌گویم امثال «اسپارتاکوس» بسازند اما کارهایی که سرشان به تنشان بی‌ارزد روی آنتن برود و یا در سینما ببینیم. برای ما مخاطب مهم باشد که چه کسی این آثار را می‌بیند فقط روی آنتن بردن و پخش کردن اهمیت نداشته باشد.

او درباره اجرایش در شبکه 4 سیما،‌ گفت: حالم با اینکه هرچیزی بازی نکنم بهتر است. من در شبکه 4، مجری برنامه‌ام، چون باورم این است که جای ارتقای سواد مالی و ارتباطی و چنین برنامه‌هایی در تلویزیون خالیست. برنامه‌ای که به مردم آموزش‌های لازم را در مواجهه با اتفاقات مختلف بدهد.

جم تأکید کرد: باید دانش‌های لازم را به مردم بدهیم که به درد زندگی‌شان بخورد. این برنامه را قبول کردم به خاطر این خدمات آموزشی به مردم و جامعه؛ حتی اگر عمری باشد علاوه بر سواد مالی و ارتباطی به سواد جنسی که تابو است نیز بپردازیم.

کودکان و نوجوانان باید در این ارتباط سواد و دانش پیدا کنند که شاهد فاجعه نباشیم؛ به نوعی پیشگیری شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که نظرتان درباره انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی چیست، گفت: ان‌شاءالله انتخاباتی خوبی باشد؛ من به عنوان یک شهروند، اعتقاد دارم حضور در انتخابات خوب است، برای مردم و مملکت‌مان لازم است که تنور انتخابات را داغ نگه داریم. امیدواریم همه در انتخابات شرکت کنند و حضور پرشوری را شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها