کد خبر: 385641
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۲:۴۰:۴۰
| |

مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

حقوق و مزایای شهرداران افزایش می‌یابد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از ابلاغ تصویب‌نامه هیات دولت در زمینه افزایش حقوق شهرداران و فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداریها به وزارت کشور و سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

حقوق و مزایای شهرداران افزایش می‌یابد
کد خبر: 385641
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۲:۴۰:۴۰

اعتمادآنلاین| مهدی جمالی‌نژاد، رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، گفت: با توجه به تفاوت قابل توجه حقوق و مزایای شهرداران در مقایسه با مدیران سایر دستگاه های اجرایی، هیات دولت در جلسه 23 بهمن خود با اصلاح جدول موضوع بند (الف) ماده (2) آیین‌نامه حقوق و مزایای شهرداران، مصوب 1370.4.1 هیات وزیران موافقت کرد و این موضوع ابلاغ شد.


وی افزود: به موجب این تصویب‌نامه و به منظور ایجاد انگیزه و استفاده از خدمات افراد باسابقه و باتجربه در توسعه مدیریت شهری، در شهرهای کوچکتر درصد افزایش جذب شهرداران در درجات پایین تر مورد توجه بیشتر قرار گرفته است.

به گفته جمالی‌نژاد، موافقت دولت با افزایش30 درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها، با تایید وزارت کشور که در جلسه 23 بهمن هیات دولت صورت گرفت نیز ابلاغ شد.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها، جمالی نژاد در ادامه اظهار کرد: اعتبار مورد نیاز برای افزایش فوق‌العاده جذب مربوط به این موضوع از محل اعتبارات پیش‌بینی شده از منابع داخلی شهرداری های مربوط تأمین می شود و احکام جدید شهرداران و کارکنان شهرداریها از تاریخ اول اسفند 98 و پس از ابلاغ وزیر کشور قابل صدور می باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها