فرزاد آشوبی، بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

پرسپولیس به راحتی می‌تواند الشارجه را شکست دهد/ پرسپولیس به وینگر و هافبک خلاق نیاز دارد/ مهدی ترابی باید آزادی عمل بیشتری داشته باشد/ بازی مالکانه موفقیت پرسپولیس را تضمین می‌کند

بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: مداومت در اجرای یک ایده درست، موفقیت به ارمغان می‌آورد. به‌شخصه نوع تفکر یحیی گل‌محمدی را دوست دارم و این نشانه خوبی است که اصرار بر ادامه این ایده دارد.

پرسپولیس به راحتی می‌تواند الشارجه را شکست دهد/ پرسپولیس به وینگر و هافبک خلاق نیاز دارد/ مهدی ترابی باید آزادی عمل بیشتری داشته باشد/ بازی مالکانه موفقیت پرسپولیس را تضمین می‌کند
کد خبر: 385650
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۴:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی- پرسپولیس در دومین دیدارش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الشارجه امارات می‌رود و امیدوار است اولین بردش را در آسیا رقم بزند ( بیشتر بخوانیم ).

شاگردان گل‌محمدی در نخستین دیدارشان برابر الدحیل قطر، ابتدای بازی غافلگیر شدند و با 2 گل از میزبان پرقدرت خود عقب افتادند، در ادامه هم هرچه تلاش کردند نتوانستند گل‌های خورده را جبران کنند و در نهایت با شکست به تهران بازگشتند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اما معتقد است بازی برابر الشارجه، با دیدار برابر الدحیل متفاوت است و پرسپولیس می‌تواند با پیروزی مقابل این تیم موقعیتش در جدول را بهبود بخشد ( بیشتر بخوانیم ).

پرسپولیس و الدحیل

پرسپولیس برابر الشارجه پیروز می‌شود

فرزاد آشوبی بازیکن پیشین باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره بازی امشب این تیم برابر الشارجه امارات گفت: پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی دارد. ضمن اینکه شاگردان یحیی گل‌محمدی به برد برابر الشارجه احتیاج دارند و به همین خاطر معتقدم پرسپولیس ایران برنده این دیدار خواهد شد.

این هافبک پیشین باشگاه پرسپولیس درباره خط حمله پرسپولیس گفت: هر سه بازیکن خط حمله پرسپولیس مهاجمان هدف هستند و فکر نمی‌کنم پرسپولیس نیازمند این تعداد مهاجم هدف باشد. به‌شخصه دوست داشتم یکی از این بازیکنان هافبک بازی‌ساز یا وینگر می‌بود تا دستان گل‌محمدی در انتخاب ترکیب پرسپولیس بازتر باشد. ضمن اینکه پرسپولیس هم می‌توانست با برنامه‌های بیشتری به دروازه حریفان حمله کند.

نشان داده مربی‌ای نیست که تغییرات زیادی در شیوه بازی تیمش بدهد، چراکه با تغییر در نحوه بازی، بازیکنان هم دچار سردرگمی می‌شوند.

آشوبی در مورد عملکرد این روزهای مهدی ترابی در پرسپولیس توضیح داد: هماهنگی تیم مهم‌تر از موفقیت‌های فردی بازیکنان است. اما این نباید مانع خلاقیت بازیکنان شد. فکر می‌کنم بهترین حالت این است که یحیی گل‌محمدی تمرکزش را بر بالا بردن هماهنگی تیمی بگذارد، در عین‌ حال راهکارهای فنی خاصی را برای بازیکنانی مثل مهدی ترابی در نظر بگیرد. بازیکنانی چون مهدی ترابی می‌توانند نقش‌های متفاوت و غیرقابل پیش‌بینی ایفا کنند. بدین صورت پرسپولیس هم از تمام ظرفیت‌های خودش به خوبی استفاده خواهد کرد.

تفکرات یحیی گل‌محمدی را دوست دارم

این مربی فوتبال درباره شیوه بازی پرسپولیس و اصرار یحیی گل‌محمدی به انجام بازی مالکانه نیز گفت: مداومت در اجرای یک ایده درست، موفقیت به ارمغان می‌آورد. به‌شخصه نوع تفکر یحیی گل‌محمدی را دوست دارم و این نشانه خوبی است که اصرار بر ادامه این ایده دارد. او نشان داده مربی‌ای نیست که تغییرات زیادی در شیوه بازی تیمش بدهد، چراکه با تغییر در نحوه بازی، بازیکنان هم دچار سردرگمی می‌شوند. بنابراین امیدوارم این اصرار همراه با درک ویژه از سوی بازیکنان، مدیریت و هواداران پرسپولیس باشد. این اتفاق باعث می‌شود هواداران هم شاهد یک فوتبال جذاب باشند، علاوه بر اینکه به کسب نتیجه برای پرسپولیس خواهد انجامید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها