کد خبر: 385701
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۴:۲۴:۳۹
| |

مسعود ردایی، تهیه‌‌کننده سینما:

شرایط اکران را بهتر کنید

مسعود ردایی تهیه‌‌کننده سینما گفت: مهمترین بخشی که سینمایی‌ها از نمایندگان انتظار بهبود دارند شرایط اکران و تعیین ضوابطی برای جلوگیری از دست اندازی دیگر افراد باشد.

شرایط اکران را بهتر کنید
کد خبر: 385701
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۴:۲۴:۳۹

اعتمادآنلاین| مسعود ردایی تهیه‌کننده سینما درباره درخواستش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: شاید مهمترین بخشی که سینمایی‌ها از نمایندگان انتظار بهبود دارند شرایط اکران و تعیین ضوابطی است که جای دست اندازی دیگر افراد یا ارگان‌ها در آن نباشد؛ این موضوع درباره تئاتر، موسیقی و دیگر هنر‌ها نیز صدق می‌کند.

او افزود:این نمونه آیین نامه، مقررات و دستورالعمل‌ها به ایجاد شرایط رشد بیشتر هنر‌هایی که از آن‌ها نام بردیم و بهتر دیده شدنشان کمک خواهد کرد و قاعدتا رشد فرهنگی و اجتماعی را به دنبال دارد.

ردایی گفت: طبیعتا نماینده مجلس می‌تواند با تبیین و تعیین مقررات و دستورالعمل‌ها وضعیت هنر‌ را در شرایط مناسب‌تری پیش ببرد.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: بحث بعدی نظارت بر اجرای قوانین و جلوگیری از ورود افرادی است که می‌خواهند به حوزه هنر وارد شوند و به نفع خودشان قوانین را دور بزنند که این موضوع به شدت مخرب خواهد بود و به اصل اهداف مثبت نماینده‌ها ضربه وارد می‌کند.

ردایی گفت: تبیین و تعیین دستور‌العمل‌ها و قوانین جدید با توجه به نیاز‌های امروز و نظارت بر آن‌ها و قوانین گذشته از مهمترین اقداماتی است که هر نماینده‌ای باید به آنها توجه داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها