کد خبر: 385751
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۱:۴۵:۰۰
| |

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

بنده فردی اصلاح‌طلب اما واقع‌گرا و متکی بر خرد جمعی هستم/ 4 دوره نماینده مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا می‌شناسند/ پارلمان را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم/ مجلس محل قانون‌گذاری، اعمال نظارت و رفع مشکلات مردم است

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، خود را فردی اصلاح‌طلب اما واقع‌گرا معرفی کرد و گفت: چهار دوره نماینده مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا به خوبی می‌شناسند. مجلس را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم و اگر بر سر موضوعی به قطعیت برسم، سعی می‌کنم دیگران حتی رقبا را قانع کنم تا چیزی به نفع مردم تصویب شود.

بنده فردی اصلاح‌طلب اما واقع‌گرا و متکی بر خرد جمعی هستم/ 4 دوره نماینده مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا می‌شناسند/ پارلمان را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم/ مجلس محل قانون‌گذاری، اعمال نظارت و رفع مشکلات مردم است
کد خبر: 385751
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ آخر هفته جاری انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود (بیشتر بخوانیم) و نامزدهای انتخاباتی هر 2 جناح می‌کوشند در فرصت باقی‌مانده با شرکت در نشست‌های خبری به معرفی خود و تبیین برنامه‌های آینده‌شان برای مجلس یازدهم بپردازند.

اگرچه نامزدهای اصلاح‌طلب به دلیل تایید صلاحیت دیرهنگام، مهلت کمتری برای ارائه برنامه‌های خود به مردم دارند، اما در این زمان حداقلی می‌کوشند در قالب لیست ائتلافی (بیشتر بخوانیم) برنامه‌هایشان را تبیین کنند.

مجید انصاری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، در پاسخ این سوال که «در صورت رأی‌آوری و ورود به مجلس یازدهم شبیه به کدام یک از نمایندگان اصلاح‌طلب عمل خواهید کرد» گفت: هر کسی شیوه عملکرد خاص خودش را دارد. من چهار دوره در مجلس بودم و مردم شیوه عمل مرا به خوبی می‌شناسند.

درباره موضوعی به نتیجه برسم تا آخر آن را پیگیری می‌کنم

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب توضیح داد: بنده فردی اصلاح‌طلب ولی واقع‌گرا و متکی بر مشورت و خرد جمعی هستم. اگر به نتیجه‌ای برسم، تا آخر می‌ایستم و آن موضوع را پیگیری خواهم کرد.

این نامزد اصلاح‌طلب انتخابات مجلس یازدهم در تهران توضیح داد: مجلس را محل تنازع و دعوا نمی‌دانم و سعی می‌کنم اگر بر سر موضوعی به نتیجه رسیدم، با اقناع دیگران حتی رقبا، دستاوردی برای این جریان داشته باشم.

سعی می‌کنم اگر بر سر موضوعی به نتیجه رسیدم، با اقناع دیگران حتی رقبا، دستاوردی برای این جریان داشته باشم.

باید از هر چیزی که منافع مردم را تامین می‌کند با شجاعت دفاع کنیم

انصاری تاکید کرد: مجلس محل وضع قوانین، اعمال نظارت و در نهایت رفع مشکلات مردم است. ما برای کار دیگری مجلس نمی‌رویم. بنابراین باید از هر چیزی که منافع مردم را تامین کند با شجاعت دفاع کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب عنوان کرد: شجاعت گاهی در این است که بکوشیم آرای سایرین را با استدلال جلب کنیم، تا به نفع مردم چیزی تصویب شود. گاهی هم شرایط ایجاب می‌کند از طرف مردم با جدیت موضوعی را دنبال کنیم و به آنها گزارش دهیم.

انتخاب شوم، به امانت‌داری در وکالت مردم پایبند می‌مانم

نامزد انتخاباتی ائتلاف اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم در آخر گفت: سعی دارم در صورت رأی‌آوری، به امانت‌داری در وکالت مردم پایبند بمانم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها