با رای مردم:

هایپرتایر برگزیده جشنواره وب ایران شد

مدیرعامل هایپرتایر بهبود کیفیت زبان برنامه‌نویسی، تجربه کاربری و طراحی ظاهری را از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید وب سایت هایپرتایر عنوان کرد و گفت: در نسخه جدید از زمان انتخاب تایر تا مرحله خرید تعداد کلیک‌ها را کاهش داده‌ایم و مشتریان با سرعت بیشتری می‌توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.

هایپرتایر برگزیده جشنواره وب ایران شد
کد خبر: 385757
|
۱۳۹۸/۱۱/۲۹ ۱۸:۲۸:۲۲

اعتمادآنلاین| هایپرتایر به عنوان برگزیده مردمی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در حوزه خودرو و خدمات مرتبط انتخاب شد. جشنواره وب و موبایل هر سال با بررسی و سنجش مشخصه های متنوع نظیر نظرات کاربران، مباحث فنی وب سایت ها و ... برترین های هر حوزه را معرفی می کند.


هایپر تایر در سال 1395 با ایده‌ای خلاقانه برای ارائه خدماتی متفاوت در عرصه فروش اینترنتی لاستیک در انواع برندهای ایرانی و خارجی راه اندازی شد و تا کنون با ایده های مبتکرانه نظیر ارائه انواع سرویس با خودروهای ویژه در محل، عرضه تایرها با نرخ دولتی به صورت آنلاین و ... مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.


ساسان فرقدین، مدیرعامل هایپرتایر در این زمینه به خبرنگار «عصرخودرو» گفت: در این جشنواره فهرستی متنوع از تجربه بصری تا حس خرید و آسان بودن مراحل خرید مد نظر مشتریان قرار گرفته است و ما تصور می کنیم تجربه خوب خرید مشتریان و سرویس های ویژه ای که در اختیار عموم قرار داده ایم موجب دستیابی به این عنوان شده است.

هایپر تایر


مدیرعامل هایپرتایر در تشریح سرویسهای نوین این برند گفت: ما در هایپر تایر، لاستیک های دولتی را با نرخ مصوب دولتی به مشتریان عرضه می کنیم و این موضوع در بین وب سایت های اینترنتی موضوعی کم نظیر است که با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. فرقدین افزود: مزیت قیمت همچنین یکی دیگر از نکات مهمی است که ما همواره برای همه محصولات عرضه شده در هایپرتایر مدنظر داریم.


نسخه جدید وب سایت هایپرتایر به تازگی راه اندازی شده است. فرقدین بهبود کیفیت زبان برنامه نویسی، تجربه کاربری و طراحی ظاهری را از مهم ترین تغییرات در نسخه جدید وب سایت هایپرتایر عنوان کرد و افزود: در نسخه جدید از زمان انتخاب تایر تا مرحله خرید تعداد کلیک ها را کاهش داده ایم و مشتریان با سرعت بیشتری می توانند به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.


وب سایت رسمی هایپرتایر به عنوان مدرن ترین استارتاپ کشور در زمینه فروش و ارائه انواع سرویس تایر از طریق آدرس hypertire.com قابل دسترسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها