علی‌نژاد از ریاست فدراسیون ووشو استعفا کرد

مهدی علی نژاد، همزمان با انتصابش به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان از ریاست فدراسیون ووشو استعفا کرد.

علی‌نژاد از ریاست فدراسیون ووشو استعفا کرد
کد خبر: 385761
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۰۸:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ 21 آذرماه سال جاری بود که با حکم وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه انتخاب شد و روز سه‌شنبه 29 بهمن با سپری شدن حدود 2 ماه از سرپرستی او، حکم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارت خانه از سوی مسعود سلطانی فر صادر شد.

مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش که ریاست فدراسیون ووشو را نیز بر عهده داشته است، و در ارتباط با اینکه وضعیت حضور او در این فدراسیون پس از انتخابش به عنوان معاون وزیر چه خواهد شد؟ اظهار کرد: با توجه به اینکه روز گذشته حکم معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از سوی وزیر ورزش صادر شد، همزمان استعفای خود از فدراسیون ووشو را به وزیر ورزش تقدیم کردم.

وی ادامه داد: احتمالا این استعفا امروز (چهارشنبه) پذیرفته خواهد شد و سرپرست جدیدی برای فدراسیون ووشو منصوب خواهد شد، بنده در فدراسیون ووشو ادامه همکاری نخواهم داد و سرپرست جدیدی برای این فدراسیون انتخاب خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها