کد خبر: 385769
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۰۸:۴۰:۰۰
| |

ادعای عجیب نامزد ریاست فدراسیون دوومیدانی/ مورد تایید وزیر ورزش هستم!

یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی مدعی شده که فرد مورد تأیید وزیر ورزش برای حضور در انتخابات است.

ادعای عجیب نامزد ریاست فدراسیون دوومیدانی/ مورد تایید وزیر ورزش هستم!
کد خبر: 385769
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۰۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ فدراسیون دوومیدانی یکی از چند فدراسیونی است که با سرپرست اداره می‌شود و قرار است در ماه‌های آینده رئیس جدید خود را بشناسد.

این فدراسیون در سال‌های اخیر همواره با حاشیه مواجه بوده و این حواشی به ویژه در زمان برگزاری انتخابات به اوج خود رسیده تا نام دوومیدانی را به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین فدراسیون‌ها بر سر زبان‌ها بیندازد.

یکی از این حواشی مربوط به برخی از نامزدهای ریاست می‌شود. برخی از این افراد در دوره اداره شدن فدراسیون با سرپرست، در صحبت با اعضای مجمع خود را منتصب به یکی از مسئولان رده بالای ورزش کشور می‌کنند تا بدین ترتیب موفق به اغوای اعضای مجمع شوند.

نمونه این مسئله در روزهای گذشته مشاهده شده است. یکی از نامزدهای ریاست فدراسیون دوومیدانی که در سال‌های اخیر در انتخابات فدراسیون‌های مختلف ثبت‌نام کرده و علاقه زیادی به ریاست یک فدراسیون ورزشی دارد، در صحبت با روسای هیئت‌های برخی استان‌ها اعلام کرده که ثبت‌نام و حضورش در انتخابات با نظر و تأیید وزیر ورزش بوده تا با این کار خود را وابسته به مسئولان رده بالا نشان داده و بتواند رأی بیشتری کسب کند.

این در شرایطی است که وزارت ورزش و جوانان بارها اعلام کرده که در انتخابات فدراسیون‌ها دخالتی ندارد.

فدراسیون دوومیدانی بیش از 4 ماه است که با سرپرستی ایرج عرب اداره می‌شود و هنوز زمان برگزاری انتخابات آن از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها