کد خبر: 385901
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۲:۳۹:۴۲
| |

تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت روسیه شرکت می‌کند

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان می‌گوید تیم ایران در تورنمنت روسیه شرکت می‌کند و در حال رایزینی برای فراهم کردن بازی‌های دوستانه هستند.

تیم ملی فوتسال زنان در تورنمنت روسیه شرکت می‌کند
کد خبر: 385901
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۲:۳۹:۴۲

اعتمادآنلاین| شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران در مورد دیدارهای پلی‌آف فوتسال بانوان گفت: تیم‌ها هشت ماه زحمت می‌کشند تا به این مرحله برسند. هر چهار تیم حاضر در پلی‌آف از شایسته ترین تیم‌ها هستند. پلی‌آف حساسیت‌های خود را دارد چون در مجموع دو بازی رفت و برگشت سرنوشت یک تیم مشخص می‌شود و همین‌حساسیت بازی را بالا می‌برد. در نتیجه شاید تیم‌ها به خاطر ترس از دست دادن فینال کمی محتاط بازی کنند.

او در مورد آسیب دیدگی بازیکنان و تاثیر آن بر تیم ملی گفت: آسیب دیدگی‌ها و فشار لیگ باعث شده که بازیکنان در اردوهای تیم ملی از کیفیتی که انتظار داشتم، برخوردار نباشند اما به هر حال لیگ رو به اتمام است و قطعا سه بازی دیگر سرنوشت تیم های اول تا چهارم را مشخص می‌کند. پس از آن بازیکنان کمی ریکاوری می‌کنند تا در آخرین اردوی سال 98 که به بدنسازی و تست گیری اختصاص پیدا می‌کند، کار خود را شروع کنند. اردوی اصلی ما از 6 فرردین شروع می‌شود و بازیکنان تا آن موقع بیشتر از 10 روز فرصت دارند که استراحت و ریکاوری کنند.

یاری در مورد وضعیت دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتسال بانوان گفت: کمیته فنی، کمیته بانوان، روابط بین المللی و من هم پیگیر هستیم و با جاهای مختلفی صحبت کرده‌ایم تا هر چه سریع‌تر تیم جایگزین روسیه را مشخص کنیم. بازی‌های دوستانه اسفند را از دست دادیم و با توجه به شرایط لیگ دیگر نمی توانستیم بازی دیگری را جایگزین روسیه کنیم اما 100 درصد برای فروردین باید فکر این باشیم. کارهای را هم انجام داده‌ایم که بعد از قطعی شدن اعلام می‌کنیم.


یاری در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در تورنمنت روسیه شرکت می‌کند؟ بیان کرد: بله چون تورنمنت روسیه همیشه برایمان دستاوردهای خوبی داشته است؛ ما هیچ وقت نمی‌توانیم تیمی مثل پرتغال که رنکینگ دوم جهان است را به ایران بیاوریم اما در این تورنمت فرصت بازی با این تیم را داریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها