کد خبر: 385916
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۵۴:۰۱
| |

دارایی‌های 84 چهره و تشکل عراقی متهم به حمایت از تروریسم بلوکه شد

کابینه عراق دارایی‌های 84 چهره و تشکل متهم به حمایت از تروریسم را بلوکه و تاکید کرد که این اقدام بنا بر درخواست شورای امنیت عراق انجام شده است.

دارایی‌های 84 چهره و تشکل عراقی متهم به حمایت از تروریسم بلوکه شد
کد خبر: 385916
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۳:۵۴:۰۱

اعتمادآنلاین| خبرگزاری بغداد الیوم عراق لیست اسامی 84 چهره و تشکلی را که دارایی‌هایشان بلوکه شدند، منتشر و اعلام کرد، این اقدام بر اساس گزارش کمیته تحریم‌های شورای امنیت درباره فعالیت‌های داعش و القاعده، قانون مبارزه با پولشویی و حمایت از تروریسم تصویب شده از سوی کمیته بلوکه دارایی‌های تروریست‌ها وابسته به دبیرخانه کابینه عراق انجام شد.

همزمان تظاهرکنندگان در بغداد و سایر استان‌های مرکزی و جنوبی عراق به اعتراضات خود که از اول اکتبر گذشته آغاز شده‌اند، ادامه می‌دهند و تاکید دارند این اعتراضات تا برآورده شدن خواسته‌هایشان و در راس آنها انتخاب نخست وزیر مستقلی برای دولت موقت که شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام تحت نظارتی بین‌المللی را فراهم کند، قرار دارد.

پس از تایید محمد توفیق علاوی برای پست نخست وزیری موقت، فعالان و تظاهرکنندگان عراقی در شبکه‌های اجتماعی کمپین‌های مخالف با کلاه‌آبی‌ها (نیروهای وابسته به جریان صدر عراق) به راه انداخته و اقدامات آنها در سرکوب معترضان را محکوم کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها