کد خبر: 385934
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

رضا نوروزی، مهاجم پیشین پرسپولیس، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

مدافعان پرسپولیس تمرکزشان را از دست داده‌اند/ خط دفاع پرسپولیس در زمان برانکو ثبات بیشتری داشت/ تفاوت فوتبال ایران با کشورهای عربی کمبود امکانات است

مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: تغییر در خط دفاع پرسپولیس باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شده است.

مدافعان پرسپولیس تمرکزشان را از دست داده‌اند/ خط دفاع پرسپولیس در زمان برانکو ثبات بیشتری داشت/ تفاوت فوتبال ایران با کشورهای عربی کمبود امکانات است
کد خبر: 385934
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ محمد حمیدی- رضا نوروزی مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ، درباره تساوی پرسپولیس برابر الشارجه امارات گفت: پرسپولیس در این بازی 2 بار از الشارجه امارات پیش افتاد، اما نتوانست این برتری را حفظ کند. متاسفانه شاگردان گل‌محمدی در بدترین زمان ممکن گل دوم را دریافت کردند و همین اتفاق بر روند بازی تاثیر زیادی گذاشت. البته نباید از عملکرد ضعیف خط دفاع پرسپولیس هم به راحتی عبور کنیم. مدافعان پرسپولیس نباید به بازیکنان الشارجه اجازه نفوذ می‌دادند ( بیشتر بخوانیم ).

دفاع پرسپولیس تمرکز لازم را ندارد

او ادامه داد: پرسپولیس با توجه به اینکه در این دیدار مهمان بود، بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و موقعیت‌های خوبی هم به دست آورد. اگر مهاجمان تیم، در زدن ضربه آخر دقت بیشتری به خرج می‌دادند پرسپولیس می‌توانست با پیروزی از میدان خارج شود.

این بازیکن پیشین فوتبال ایران درباره خط دفاعی پرسپولیس گفت: متاسفانه خط دفاع پرسپولیس تمرکز لازم را ندارد. البته بی‌ثباتی در این خط باعث بروز چنین مشکلاتی شده است. پرسپولیس در سه بازی اخیر مجبور شده ترکیب دفاعی‌اش را تغییر دهد و همین تغییرات باعث بر هم خوردن نظم دفاعی آنها شده است. این اتفاق در زمان برانکو و کالدرون رخ نداده بود.

او با اشاره به خط دفاع پرسپولیس در زمان کالدرون گفت: کالدرون بعد از قبول هدایت پرسپولیس خط دفاع این تیم را دستخوش تغییر کرد و سیدجلال حسینی نیمکت‌نشین شد. او بعد از گذشت چند هفته متوجه شد سیدجلال مهره قابل اتکایی است و خیلی سریع هم حسینی را به ترکیب تیم اضافه کرد.

سید جلال حسینی

نوروزی ادامه داد: تغییر در خط دفاع پرسپولیس باعث از بین رفتن تمرکز بازیکنان شده و این موضوع به خوبی مشهود است. گل اول الدحیل به پرسپولیس به دلیل کمبود تمرکز به ثمر رسید. نمونه همین مشکل را در تیم ملی هم مشاهده کردیم و در جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن به خاطر همین عدم تمرکز و اعتراض بی‌مورد به داور گل خوردیم و نتوانستیم راهی فینال آن رقابت‌ها شویم ( بیشتر بخوانیم ).

امکانات فوتبال ایران ضعیف است

نوروزی درباره عملکرد ضعیف نماینده‌های ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: باید قبول کنیم امکانات فوتبال ایران با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس بسیار متفاوت است. قرارداد مانژوکیچ با الدحیل سالی 120 میلیارد تومان است که رقمی برابر با بودجه هر چهار تیم ایرانی است. امکانات سخت‌افزاری باشگاه‌های عربی نیز با تیم‌های ایرانی قابل مقایسه نیست. هرچند از نظر بازیکن، فوتبال ایران بسیار غنی و پر از استعداد است. اما پرورش این بازیکنان مستعد نیاز به سرمایه‌گذاری دارد. درست همان چیزی که فوتبال ایران ندارد ( بیشتر بخوانیم ).

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها