کد خبر: 385948
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۵:۳۵:۴۲
| |

فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس:

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده فکر می کنم افرادی که دلسوز مردم و نظام هستند و دارای نگاه منطقی می باشند باید وارد صحنه شده و مردم را توجیه کنند که مشارکت آنان در انتخابات از بعد داخلی و خارجی چه میزان حائز اهمیت است.

مردم با مشارکت در انتخابات به بهبود وضعیت کمک کنند
کد خبر: 385948
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۵:۳۵:۴۲

اعتمادآنلاین| فرج الله رجبی، نماینده مردم شیراز در مجلس، با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در انتخابات و استفاده از حق رای خود گفت: مشارکت مردم در انتخابات از دو وجه حائز اهمیت است. یکی از بعد خارجی و دیگری از بعد داخلی. حضور مردم در پای صندوق های رای مهم است. مردم با مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود می توانند به بهبود وضعیت کمک کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اظهار کرد: امروز شاهد فشار حداکثری آمریکا علیه کشورمان و شیطنت های منطقه ای آن و تبلیغات گسترده جبهه استکبار علیه نظام اسلامی هستیم. آمریکایی ها به دنبال تزلزل نظام و انقلاب هستند. فلذا حضور مردم می‌تواند پاسخی به توطئه‌های آنان باشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: از بعد داخلی نیز مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است. گروه هایی در داخل هستند که قاعده مسئولیت را بلد نبوده و با مواضعی ناصحیح می توانند منافع ملی را به خطر بیندازند. مواضع این افراد برخاسته از دیدگاهی رادیکالی و بدون برنامه است. مشارکت حداکثری مردم و انتخاب صحیح آنان می تواند از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کند.

رجبی در پایان تاکید کرد: بنده فکر می کنم افرادی که دلسوز مردم و نظام هستند و دارای نگاه منطقی می باشند باید وارد صحنه شده و مردم را توجیه کنند که مشارکت آنان در انتخابات از بعد داخلی چه میزان حائز اهمیت است. افرادی که دارای نگاهی ملی و مدیریت منطقی هستند باید علی رغم دلگیری ها و سوءمدیریت ها وارد صحنه انتخابات شوند و مردم را به مشارکت دعوت کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها