تاثیرات اینترنت پرسرعت ماهان‌نت بر عملکرد سازمان‌ها

پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت به شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت تامین نیازهای اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری، وایرلس، اینترانت و غیره کمک می‌کند.

تاثیرات اینترنت پرسرعت ماهان‌نت بر عملکرد سازمان‌ها
کد خبر: 385970
|
۱۳۹۸/۱۱/۳۰ ۱۷:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت به شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهت تامین نیازهای اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری، وایرلس، اینترانت و غیره کمک می‌کند.

یک مرکز تحقیقاتی در واشنگتن دی سی، کاربران اینترنت پرسرعت در ده سال اخیر را مورد بررسی قرار داده است. طبق این تحقیقات در سال 88 از هر 10 نفر، 5 نفر به اینترنت دسترسی داشتند؛ اما در سال 98، 9 نفر از هر 10 نفر به اینترنت دسترسی پیدا کردند.

در ادامه نمودار رشد کاربران اینترنت را ملاحظه می‌فرمایید:

2

طبق این نمودار، تا سال 98 ، 56% از مردم کل جهان و 81% از مردم کشورهای توسعه یافته به اینترنت دسترسی پیدا کردند. در ایران نیز شاهد این پیشرفت بوده ایم، به‌طوری که از سال 88 تا امروز، استفاده از اینترنت پرسرعت 80% پیشرفت داشته است.

3

گزارشات پیو در نمودار بالا نشان می‌دهد همراه با افزایش تعداد کاربران اینترنت، وابستگی کسب و کارها نیز به بهره‌برداری از یک سرویس اینترنت پرسرعت، با امنیت بالا و بدون قطعی افزایش پیدا کرده است. طبق این آمار در سال 98، 99% افراد به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته اند.

نمودار بالا نشان می‌دهد در سال جاری، 95% از شرکت‌ها و سازمان‌ها به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته‌‌اند. امروزه با افزایش وابستگی فعالیت شرکت‌ها به اینترنت، دیگر اینترنت اشتراکی پاسخگوی نیاز ایشان نیست چرا که مشکلاتی مانند امنیت پایین، تاخیر در پهنای باند، کیفیت و سرعت ضعیفی در دانلود و آپلود ایجاد می‌کند. این مشکلات نیاز به استفاده از اینترنت با سرعت بالاتری را ایجاد می‌کند که با استفاده از آن شرکت ها بتوانند با نازل‌ترین قیمت، بیشترین بهره را از تکنولوژی ببرند.

گروه شرکت‌های انتقال داده ماهان، سال 1395 موفق به دریافت مجوز ServCo از سازمان تنظیم مقررات و روابط رادیویی شد و توانست 31 استان کشور را تحت پوشش شبکه پهنای باند اختصاصی قرار دهد. ماهان‌نت به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های پهنای باند اختصاصی را بدون مشکلات و محدودیت‌های اینترنت اشتراکی به دو صورت عرضه می‌کند: نامحدود و حجمی. اینترنت اختصاصی حجمی، باتوجه به میزان حجم درخواست شده توسط مشتری عرضه می‌شود و اینترنت نامحدود، همانطور که از نام آن پیداست، بدون هیچ محدودیتی در حجم ارائه می‌شود.

ویژگی‌های پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت:


ماهان‌‌نت با بهره‌گیری از شبکه زیرساخت و لینک‌های پرظرفیت موجود، امکان سرویس‌دهی به سازمان‌ها، شرکت‌ها، برج‌ها و مجتمع‌ها را فراهم کرده است. پوشش گسترده شبکه سراسری ماهان‌نت، عرضه خدمات پهنای باند اختصاصی را حتی در دورترین نقاط کشور ممکن کرده است.

این سرویس بر بستر ارتباطات رادیویی، فیبرنوری و TD-LTE عرضه می‌شود. درنتیجه می‌توان در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین قیمت، از اینترنت سازمانی با بالاترین سطح پشتیبانی بهره‌مند شد. پهنای باند اختصاصی ماهان نت باتوجه به درخواست مشتری با سرعت برابر دانلود و آپلود ارائه می شود. برخلاف سرویس‌های اشتراکی، این سرویس از کیفیت تضمین شده برخوردار است. چرا که در سرویس های اشتراکی، سرعت ارائه شده تا حداکثر میزان درخواست مشتری است، اما در سرویس اختصاصی سرعتی دقیقاً برابر با درخواست مشتری عرضه خواهد شد. همچنین ماهان نت موفق شده است با بهره گیری از به روزترین نرم افزارها میزان تاخیر در پردازش داده شبکه را به حداقل رساند.

ارائه مشاوره رایگان توسط تیم فنی و متخصص و عرضه پهنای باند باتوجه به نیاز کاربر از مهم‌ترین ویژگی‌های متمایز کننده خدمات پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت است. همچنین سیستم نظارت و پایش بر خدمات پهنای باند ماهان نت، با استفاده از جدیدترین و به‌روزترین تجهیزات سخت‌افزاری انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های خدمات ماهان‌نت باید به پشتیبانی و مانیتورینگ 24 ساعته توسط تیم متخصص اشاره کرد.

امروزه استفاده از اینترنت پرسرعت و فناوری اطلاعات به کمک کسب و کارها آمده و به یک عامل ضروری تبدیل شده تا به توسعه و بهبود آن‌ها در فضای رقابتی کمک کند.

برخی از مزایای پهنای باند اختصاصی ماهان‌نت:

*پایداری ارتباط به همراه تضمین کیفیت مطابق با SLA (توافق نامه سطح خدمات)

*ارائه نرم‌افزارهای مانیتورینگ جهت کنترل پهنای باند مصرفی

*مسیریابی اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP

*ارائه پهنای باند بدون cache

*تضمین عرضه سرویس با پایداری 99 %

*تضمین کیفیت سرویس

*تضمین برابر بودن سرعت انتقال و دریافت اطلاعات

*کاهش زمان ping

*کاهش تاخیر در پردازش داده شبکه

در صورت تمایل جهت اطلاع از تعرفه‌های پهنای باند اختصاصی ماهان نت لطفاً به وبسایت ماهان نت به آدرس www.mahannet.ir مراجعه فرمایید یا جهت استفاده از مشاوره رایگان با شماره 02187277011 تماس گیرید تا کارشناسان متخصص ماهان‌نت اطلاعات خود را بی‌دریغ در اختیار شما قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها