کد خبر: 385976
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۰۷:۴۴:۲۷
| |

سرمربی والیبال زنان سایپا:

انتقام سختی از ذوب‌آهن گرفتیم

سرمربی تیم والیبال زنان سایپا گفت: باید در دور رفت برابر ذوب آهن می‌بردیم و بنا به دلایلی شکست خوردیم اما با بازی خوب بازیکنانم انتقام باخت برابر این تیم را گرفتیم.

انتقام سختی از ذوب‌آهن گرفتیم
کد خبر: 385976
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۰۷:۴۴:۲۷

اعتمادآنلاین| تیم والیبال زنان سایپا این هفته به مصاف ذوب آهن رفت و توانست انتقام باخت سه بر 2 دور رفت را از این تیم بگیرد. سایپا با 34 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

مریم هاشمی در خصوص برد برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: ما باید در دور رفت هم برابر این تیم برنده می‌شدیم اما شرایطی پیش آمد و نتوانستیم به برد دست یابیم. بازیکنانم برابر ذوب آهن خوب کار کردند و توانستیم در چهار ست سه امتیاز کسب کنیم و ذوب‌آن را شکست دهیم. تلاش ما این است تا هر چقدر جلو می‌رویم اشتباهات خود را برای حضور در مرحله پلی‌آف کمتر کنیم تا کار تیمی ما بهتر شود.

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی ذوب آهن سخنان وی را در خصوص اشتباهات داوری قبول ندارد و گفته است که داور می‌توانست برخی از بازیکنان را اخراج کند نیز گفت: موافق حرف‌های سرمربی ذوب آهن نیستم زیرا طبیعی است که اگر بازیکنی خطایی انجام دهد اخراج شود اما ما کاری انجام ندادیم که بخواهیم اخراج شویم. داور که با ما تعارف ندارد. اشتباهات داوری را در فیلمی برای سازمان لیگ فرستادیم. در نهایت آن بازی تمام شد و توانستیم در دور برگشت ذوب آهن را ببریم. امیدوارم دیگر شکستی را تجربه نکنیم و روند خوب بازی‌های ما ادامه یابد.

سرمربی والیبال زنان سایپا عنوان کرد: از این به بعد دیدارها و شرایط بازی سخت‌تر و فشار بازی‌ها خیلی بیشتر می‌شود. تیم‌هایی موفق می‌شوند که بازیکنان آنان از شرایط جسمانی خوبی برخوردار و توانایی بیشتری داشته باشند. ما شرایط خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: روند بازی‌ها در فصل دوم خیلی بهتر شده زیرا تمامی بازیکنان تیم‌ها در این 6 ماه به هماهنگی بیشتری رسیده‌اند. گرچه نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که چه تیمی در پلی‌آف حضور دارد اما ذوب آهن، باریج اسانس و پیکان عملکرد بهتری برای حضور در این مرحله دارند.

هاشمی یادآور شد: اگر امسال بتوانیم قهرمان لیگ برتر والیبال زنان شویم در فصل بعد هم این موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت. مدیران سایپا تفکرات خوبی برای حمایت از والیبال زنان دارند و با قهرمانی ما حمایت آنان نیز ادامه‌دار می‌شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها