منچسترسیتی نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول در صدر ماند

بازیکنان تیم فوتبال منچسترسیتی در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر جزیره بامداد پنجشنبه وستهام را شکست دادند و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول در صدر جدول رده بندی این رقابت ها باقی ماندند.

منچسترسیتی نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول در صدر ماند
کد خبر: 385979
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۰۸:۱۱:۳۱

اعتمادآنلاین| شاگردان «پپ گواردیولا» که در «اتحاد» ورزشگاه خانگی خود از شاگردان «دیوید مویس» پذیرایی می کردند این تیم را در نهایت با نتیجه 2 بر صفر مغلوب و سه امتیاز به اندوخته های خود اضافه کردند.

«رودری» دردقیقه 30 و «کوین دی بروینه» در دقیقه 62 گل های آبی آسمانی ها در این دیدار را درون دروازه وستهام جای داده و این پیروزی را برای تیم خود به ارمغان آوردند.

شاگردان گواردیولا که همانند سایر تیم های این لیگ از کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر در این فصل دست شسته و آن را از مدت ها قبل به لیورپول که با ارائه بازی های زیبا در کسب امتیاز بسیار موفق بوده تقدیم کرده اند با کسب سه امتیاز دیدار امروز(پنجشنبه) 54 امتیازی شده و تنها نزدیک ترین تیم تعقیب کننده لیورپول درصدر جدول لیگ جزیره باقی ماندند.

بازیکنان وستهام نیز که چهاردهمین شکست خود را تجربه می کردند با 24 امتیاز در جایگاه هجدهم ایستادند.

لیورپول که درآستانه ثبت رکوردی قابل توجه در لیگ برتر انگلیس قرار دارد در چارچوب رقابت های این هفته نوریچ را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت ها نزدیک تر شد.

شاگردان «یورگن کلوپ» با کسب برتری برابر نوریج از هم اکنون سهیمه شرکت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده این رقابت ها کسب کرده اند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها