کد خبر: 386073
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۱:۵۶:۰۰
| |

ملت ایران در هر انتخابات پایداری بر آرمان‌ها در مسیر مقاومت را نشان داده است

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر اهمیت برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت فراگیر ملت شریف ایران به عنوان تثبیت کننده پایه‌های مردم سالاری دینی، از آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی خواست تا با شرکت هرچه با شکوهتر در انتخابات دوم اسفند قدرت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران عزیز را تقویت کنند.

ملت ایران در هر انتخابات پایداری بر آرمان‌ها در مسیر مقاومت را نشان داده است
کد خبر: 386073
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۱:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و بزرگ ایران در حالی به استقبال انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می روند که این انتخابات به عنوان نخستین انتخابات دهه پنجم انقلاب اسلامی و با توجه به شرایط فعلی کشور از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است. امروز از هر روز گذشته تاریخ ایران، توانمند سازی و تقویت قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ایران عزیز اهمیت بیشتری دارد و مجلس شورای اسلامی، نماد قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی ملت شریف و عزیز جمهوری اسلامی ایران است.

ملت آگاه و هوشیار ایران اسلامی همواره در همه بزنگاه های مهم تاریخی از امنیت، آرامش و سلامت اجتماعی در سایه همبستگی و پیوند خالصانه با ارزش های الهی و رهبری حکیم و الهی جمهوری اسلامی ایران صیانت کرده است و در سایه نظام برآمده از انقلاب اسلامی و در طول چهار دهه حاکمیت مردم سالاری دینی، همه ارکان نظام را با رای خود تعیین کرده و در هر انتخابات با حضور پرشکوه خود به دوست و دشمن نشان داده که از حرکت در مسیر مقاومت و استقامت بر آرمان‌ها و اهداف خود پایدار است و با نشاط اجتماعی بر استقرار جامعه اسلامی تاکید دارد.


از این منظر؛ برگزاری انتخابات با رای حداکثر و اداره امور کشور بر اساس رای و نظر مردم از اصلی‌ترین و مهم‌ترین جلوه‌های رابطه مردم با نظام اسلامی است و به همین دلیل است که برگزاری یک انتخابات باشکوه و با مشارکت حداکثری شهروندان، نقش بسیار مهمی در تثبیت پایه‌های مردمسالاری و نظام جمهوری اسلامی دارد.


انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی برای تعیین نمایندگان خانه ملت در شرایط کنونی کشور نیز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بدون تردید هدف اصلی دشمنان ملت ایران و در راس آن‌ها آمریکای سلطه طلب از اعمال فشار همه جانبه به ملت ایران، دلسرد کردن ملت از پیمودن مسیر پرافتخار و غرورآفرینی است که چهاردهه با اقتدار پیموده شده و این مسیر چیزی جز حرکت در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نیست. اما با نگاه به تاریخ چهاردهه حیات پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچه که بیش و پیش از همه چیز به چشم می‌خورد دستاوردهای غرورآفرین در همه عرصه‌ها و میدان‌هایی است که ملت در آن پانهاده است.

پیشرفت‌های علمی و فناوری کشور، ارتقای فرهنگی در همه ابعاد و تلاش برای بسط و تعمیق عدالت در تمام عرصه‌ها تنها بخشی از توفیقاتی است که ملت سربلند ایران در طول چهار دهه گذشته به آن دست یافته است.


بدون شک استمرار این توفیقات و گذر از مشکلات پیش رو نیازمند حضور آگاهانه و خردمندانه ملت در همه عرصه‌ها و از جمله یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و ناگفته پیداست که ملت رشید ایران به خوبی به اهمیت حضور خود در این انتخابات مهم بیش از هر کس دیگری واقف و آگاه است.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تقدیر و سپاس از ملت شریف و آگاه ایران اسلامی برای حضور پرشکوه در راه‌پیمایی دشمن شکن 22 بهمن 1398 و عشق آفرینی بزرگ در تشیع پیکر مطهر سردار همیشه جاودان شهید سلیمانی گرانقدر، آحاد ملت سربلند را به حضور فراگیر در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و خلق حماسه‌ای دیگر فرا می‌خواند.

در پایان بر این فراز حکیمانه و حکمت آفرین رهبری الهی جمهوری اسلامی ایران تاکید می کنیم که : "هر کس اسلام را دوست دارد، انقلاب را دوست دارد، نظام را دوست دارد، ایران را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند". امروز با محوریت آمریکای ظالم، ملت شریف ایران عزیز را به صورت فراگیر تحریم کرده اند ولی ملت دور اندیش ایران با تحریم منافع آمریکا، پرچم قدرت حضور سیاسی خود بر فراز قله های بلند جهان را بر افراشته خواهد کرد و با قدرت ایران عزیز، توان بازدارندگی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خود را به نمایش خواهد گذاشت و طمع دشمنان را فرو خواهد نشاند.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها