کد خبر: 386114
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۳:۴۴:۲۵
| |

مشکلی در پروازهای فرودگاه مهرآباد وجود ندارد/ انجام چند پرواز با تاخیر به دلیل شرایط جوی نامناسب

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت:در حال حاضر هیچ مشکلی در نشست و یا برخاست هواپیماها در فرودگاه مهرآباد وجود ندارد.

مشکلی در پروازهای فرودگاه مهرآباد وجود ندارد/ انجام چند پرواز با تاخیر به دلیل شرایط جوی نامناسب
کد خبر: 386114
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۳:۴۴:۲۵

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه هم اکنون پرواز های عادی از فرودگاه مهرآباد در حال انجام است گفت: تنها دو مسیر از جمله تهران-خوی و تهران-خرم آباد به دلیل وضعیت جوی هوا در فرودگاه های مقصد لغو شده است.

وی ادامه داد: صبح امروز هم دو پرواز از جمله تهران-ارومیه و تهران-تبریز هم به دلیل آنکه وضعیت جوی هوا در فرودگاه‌های مقصد مناسب نبوده با تاخیر انجام شده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه در مجموع وضعیت فرودگاه مهرآباد در حال حاضر مطلوب و شرایط پروازی مناسب است تصریح کرد: تنها در موارد محدودی به علت وضعیت جوی نامناسب در فرودگاه های مقصد پروازها با تاخیر صورت گرفته است.

جعفرزاده با اشاره به این که دید مناسب در انجام پروازها فراهم شده و هیچ مشکلی در نشست و یا برخاست هواپیماها وجود ندارد گفت: اوایل صبح امروز به دلیل شرایط جوی در برخی از فرودگاه های مقصد یک یا دو مورد پرواز با تأخیر و یا لغو شده بود که هم اکنون با مناسب شدن شرایط جوی پروازها در حال انجام است.

او بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند در صورت انجام پرواز با تاخیر و یا لغو آن حتماً از قبل به مسافران اطلاع دهند تا مشکلی برای تردد مسافران ایجاد نشود.


لازم به ذکر است امروز با توجه به وضعیت جوی نامناسب در برخی از مناطق کشور تعدادی از مسافران در انجام پروازها با مشکل مواجه شده بودند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها