معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی

نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد

جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: رای مردم حق‌الناس است و نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد.

نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد
کد خبر: 386153
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۵:۳۶:۲۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ دوم ستاد سید حسین جعفری با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه خاتم الانبیا (ص) در خصوص لزوم انتخاب درست و ویژگی های نماینده اصلح افزود: رای مردم حق الناس است و نماینده باید حافظ و امین رای مردم باشد. انتخابات هم تکلیف و هم فرصت است تا مردم با حضور آگاهانه و از طریق مطالعه گذشته کاندیداها نسبت به انتخاب نمایندگان مجرب و متعهد اقدام و شرایط را برای توسعه و پیشرفت کشور مهیا کنند.


جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی با تاکید بر انتخاب نماینده کارآمد و متعهد از سوی مردم گفت: مردم باید در مسیر شایسته سالاری نسبت به انتخاب نمایندگان اصلح اقدام کنند. تخصص، تعهد و مردمی بودن شاخص و ملاک انتخاب نماینده اصلح است و انتخاب صحیح و هوشمندانه مردم در دوم اسفند یکی از لازمه های اصلی محقق شدن ایرانی مقتدر است.


وی سپس به برگزاری انتخابات در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در طول 41 سال اخیر میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده که در بین کشورهای منطقه و حتی جهان کم نظیر است و نماد کاملی از مردم سالاری در کشورمان به شمار می رود.

سرتیپ دوم جعفری ضمن اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اضافه کرد: در این بیانیه، رهبر معظم انقلاب اهمیت ویژه ای برای جوانان قائل شده اند پس جوانان مومن و انقلابی باید نقش اساسی در پیشرفت کشور داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب در خصوص جبران عقب ماندگی های کشور ادامه داد: انشاالله با انتخاب درست نمایندگانی را روانه مجلس کنیم که با انجام کارهای پرزور، پرفشار، پرشتاب و پر کیفیت کمبودهای فعلی کشور را جبران کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌ دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند سال جاری برگزار می شود. بنا به اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، تعداد 9 میلیون و 644 هزار و 981 نفر است که تعداد 200 هزار و 198 نفر رای اولی هستند.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها