کد خبر: 386155
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۵:۴۱:۳۷
| |

تاکنون گزارشی از تخلف عوامل اجرایی انتخابات دریافت نشده است

رییس هیات بازرسی انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی گفت: هیچ گزارش خاصی از تخلف و اقدام خلاف قانون عوامل اجرایی و استفاده از منابع دولتی برای جانبداری از کاندیدای خاصی اعلام نشده است.

تاکنون گزارشی از تخلف عوامل اجرایی انتخابات دریافت نشده است
کد خبر: 386155
|
۱۳۹۸/۱۲/۰۱ ۱۵:۴۱:۳۷

اعتمادآنلاین| سعید فرخی امروز پنجشنبه یکم اسفندماه در جلسه هیات بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای تشکیل هیات بازرسی در استان و شهرستان ها تمام مراحل اجرای انتخابات رصد شد و هیچ مورد خاص تخلفی دیده نشد.

وی افزود: در حدفاصل زمان تایید صلاحیت ها تا آغاز مهلت تبلیغات، برخی تخلفات در امر تبلیغات مطرح بود و هیات بازرسی انتخابات استان به این نتیجه رسید که موارد به مراجع مربوطه اعلام شود که به فرمانداران، دستگاه قضایی، ستاد انتخابات استان و هیات نظارت و مسئولان امر اعلام شد.

فرخی تصریح کرد: طرح شبکه ای در هیات بازرسی انجام شد و هریک از اعضا به عنوان معین شهرستان ها انتخاب شدند تا با هیات بازرسی شهرستان ها اراتباط داشته باشند، البته هیات بازرسی مرکزی عملکرد همه فرمانداران را بررسی می کند.

وی با اشاره به اینکه بازرسی از روند اجرای انتخابات بویژه در روز انتخابات با استفاده از 797 بازرس و 19 بازرس ویژه انجام می شود، 19 بازرس ویژه متشکل از برخی از مسئولان استان و منتخبین وزارت کشور هستند، بازرسان شهرستان ها مشخص هستند و بازرسان صندوق ها نیز کاملا مشخص شده اند و احکام صادر شده است و تمامی اقدامات به انجام رسیده است.

فرخی افزود: تمام بازرسان آموزش های لازم را دیده اند، به نظر می رسد که مشکلی نباید در این حوزه داشته باشیم، سامانه اعلام شکایات فعال شده و آماده دریافت شکایات و تخلفات انتخاباتی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها